וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך החוצה? "ראשי יובנטוס הזהירו את דוגלאס קוסטה"

ב"גאזטה דלו ספורט" מדווחים שבמועדון לא אהבו את העובדה שהברזילאי טס ליום ההולדת של ניימאר מספר שעות אחרי שעבר תאונת דרכים

רויטרס

האם דוגלאס קוסטה בדרך החוצה מיובנטוס? על פי "גאזטה דלו ספורט", ראשי הקבוצה הזהירו את דוגלאס קוסטה בנוגע להתנהגות שלו. זאת אחרי שהוא נסע ליום ההולדת של ניימאר שעות אחרי שעבר תאונת דרכים מסוכנת. הברזילאי היה מעורב בתאונת דרכים בכביש A4 בין טורינו לטרייסטה ביום ראשון, אבל ביום שני בבוקר כבר המריא לפריס כדי לשתתף בחגיגת יום ההולדת של ניימאר. למרות ששחקני יובנטוס היו בחופש באותו יום, במועדון מאוד לא אהבו את ההתנהלות של קוסטה וציפו ל"התנהגות יותר אחראית".

זו לא הפעם הראשונה בה במועדון האיטלקי מותחים ביקורת על קוסטה. בספטמבר שחקן הכנף הברזילאי ירק בפרצופו של שחקן ססואולו, פדריקו די פרנצ'סקו, והורחק מארבעה משחקים. קוסטה ספג ביקורת נוקבת בארץ המגף והמאמן מסימיליאנו אלגרי אמר ש"קנס הוא עונש מוצדק במקרה הזה, וכך יהיה. הופתעתי מהתגובה שלו. ספגנו שער, כרטיס אדום ועונש השעייה שצפוי להיות ארוך".

קוסטה, 28, הצטרף לקבוצה מבאיירן מינכן לפני שתי עונות. הוא כבש העונה שער אחד בשבע הופעות בהרכב. את רוב הקריירה שלו הוא עשה בשחטאר דונייצק, שאת מדיה הוא לבש שש עונות רצופות.

דוגלאס קוסטה שחקן יובנטוס. GettyImages
בעיות משמעת חוזרות ונשנות. קוסטה/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully