וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: מכבי נתניה בונה על הוקה, ניקו אולסק סיפק הצהרה

6.2.2019 / 7:52

בנתניה הביעו שביעות רצון מה-0:1 על מכבי פ"ת בגביע, ברדה ודראפיץ' בונים על קשר הרכש, אולסק: "בארץ, רוצה לשחק רק בנתניה"

עריכת וידאו: מתן חדד

שביעות רצון במכבי נתניה מהניצחון אתמול (שלישי) 0:1 על מכבי פתח תקוה במשחק הראשון מבין שניים ברבע גמר גביע המדינה. העובדה שנתניה לא ספגה אמש, מעודדת לקראת הגומלין בפתח תקוה. יחד עם זה, בקבוצה מודים שיש להם בעיה בניצול המצבים אחרי ששוב היה זה פאטוס בצ'יראי שבמבצע אישי ניצח את המשחק. המאמנים סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה מתכוונים לתת את הדעת באימונים הקרובים על בעיית הסיומת מול השער כדי שהקבוצה תדע לנצל ולתרגם את היתרון שלה במשחקים לשערים רבים יותר.

יאהמיר הוקה שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בנתניה בונים עליו מאוד. יהאמיר הוקה/קובי אליהו

באשר לחלון ההעברות שהסתיים אתמול, במועדון לא הביעו אמש אכזבה מכך שחן עזרא ורועי קהת לא צורפו בסופו של דבר. "אני ממש לא מאוכזב", אמר ברדה. "קיבלנו את יאהמיר הוקה שהוא שחקן רבגוני שיוכל לתרום לנו. אני אפילו לא יודע איפה ולמה זה נפל עם האחרים. יש אמון ושיתוף פעולה מלא עם ההנהלה ואנחנו מרוצים מזה שתהיה גם יותר במה לשחקנים שנמצאים כעת במועדון". הוקה צפה אתמול במשחק וירד בסיום לחגוג מול הקהל ביחד עם חבריו לקבוצה.

הקפטן ניקו אולסק אמר בסיום המשחק דברים מאוד ברורים בנוגע לעתידו גם ביחס לידיעות שנפוצו אתמול בדבר אפשרות שהוא יעבור למכבי חיפה. "אני לא רוצה לשחק בישראל בשום מועדון מלבד מכבי נתניה", הצהיר אולסק. "להרוויח עוד קצת כסף בישראל לא מדבר אליי. כן, יש לי כוונות וחלומות להגיע לליגה בכירה יותר ולהתקדם למדינה אחרת אבל בישראל אני רוצה לשחק רק במכבי נתניה. יש לנו את צוות האימון הטוב ביותר. את השחקנים הטובים ביותר. אנחנו משחקים את הכדורגל הטוב בליגה. למה אני צריך לעזוב את מכבי נתניה?"

עוד באותו נושא

גביע המדינה: מכבי נתניה ניצחה 0:1 את מכבי פתח תקוה ברבע הגמר הראשון

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully