וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אנחנו רוצים שבע": הפטריוטס חגגו במצעד האליפות

שני מיליון אוהדים יצאו לרחובות בוסטון במזג אוויר מושלם כדי להגיד תודה לכוכבים שלהם ולהבהיר להם שהם רוצים עוד. סופרבול 53 זכה לנתוני הצפייה החלשים ביותר מאז 2007/08, סכנויות ההימורים בניו ג'רזי הפסידו 4.5 מיליון דולר. אנטוניו בראון היה מעורב בתקרית אלימה

טום בריידי/AP

אחרי חודשיים של חורף, השמש צצה בבוסטון בימים האחרונים, בדיוק בזמן למצעד האליפות השישי של ניו אינגלנד פטריוטס, שנערך היום (שלישי) בהשתתפות כשני מיליון אוהדים, שגדשו כל פינה ברחובות העיר וזכו להודות, שוב, לכוכבים שהביאו להם עוד גביע לומברדי אחרי ה-3:13 מול לוס אנג'לס ראמס באטלנטה, בליל ראשון בסופרבול 53.

"אנחנו רוצים שבע!", צעקו האוהדים, שהבטיחו להיפגש באותו מעמד גם בשנה הבאה, אז יהיה טום בריידי בן 42 וחצי. הקוורטרבק, שמסרב להזדקן, נראה מאושר על אחת מסירות הברווזים המפורסמות שחוו כל כך הרבה מצעדי אליפות בשני העשורים האחרונים, כולל זה של הרד סוקס לפני פחות מ-100 ימים. במערך הרכבות חוו עומסים כבדים והודיעו כי מדובר ביום הרווחי בתולדותיהם ובניגוד לשנים עברו, כאשר הקבוצה הגיעה לבניין העירייה לא נערכו נאומים והאוהדים, שהתבקשו לא להשליך פחיות בירה לכיוון השחקנים (אחרי שאחת כזו הרסה את גביע האליפות של הרד סוקס), התפזרו בשמחה לבתיהם.

מי שהיו פחות שמחים אחרי הסופרבול הם קברניטי CBS, שקיבלו את נתוני הצפייה וגילו כי סופרבול 53 היה הכי פחות נצפה בארצות הבברית מאז זה של עונת 2007/08. בסופרבול הנוכחי צפוי 98.2 מיליון אנשים והוא הביא 41.1 אחוז רייטינג, הכי נמוך מאז הסופרבול של עונת 2003/04. בניו אורלינס, שם החליטו להחרים את המשחק בעקבות אי השריקה המפורסמת שמנעה מהם העפלה, נרשמו רק 26.1 אחוזי רייטינג, הנתון הנמוך בפער עצום מאז שהעיר נכנסה למדידת הנתונים ב-1998.

עוד כאלה שירצו לשכוח את ליל ראשון הם סוכני ההימורים של ניו ג'רזי. הסופרבול הראשון מאז שהימורים על ספורט הפכו לחוקיים במדינה נגמר עם הפסדים של 4.5 מיליון דולר לסכנויות המקומיות. גם חברת ההימורים "דראפט קינגס", שקיבלה למעלה מ-300 אלף הימורים על המשחק, הפסידה למעלה ממיליון דולר: "אם הלקוחות שלנו מנצחים, אנחנו מנצחים", נמסר מהחברה.

*** אנטוניו בראון, התופס המצוין שכנראה נמצא בדרכו החוצה מפיטסבורג, היה מעורב בחודש שעבר במקרה של אלימות משפחתית, כך אישרה משטרת הוליווד (פלורידה) ל-ESPN. איש לא נעצר בתקרית, אך על פי ניסיון העבר, בראון עלול לספוג עונש השעייה מהליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully