וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: מארסיי ניצחה 0:1 את בורדו, נאנט עלתה לרבע גמר הגביע

מארסיי התגברה על הרכב חסר מאוד במשחק ללא קהל בוולודרום ועלתה למקום השביעי בזכות שער בכורה של בובקאר קמארה בן ה-19. נאנט גברה 0:2 על טולוז

וידאו: רויטרס

שלב שמינית הגמר בגביע הצרפתי נפתח הערב (שלישי) עם עלייתן של נאנט, דיז'ון ואורליאן לרבע הגמר. המוליכה פריס סן ז'רמן תתארח מחר אצל וייפרנש מתחתית הליגה השלישית, ליל תצא לראן וביום חמישי ליון תחתום את הסיבוב אצל גנגאן. במשחק השלמה מהמחזור ה-18 בליגה, מארסיי ניצחה 0:1 את בורדו.

עוד בנושא:
עם קביים, בבכי: חגיגת יום ההולדת הראוותנית ו"העצובה" של ניימאר
למי אתם הכי דומים - ליאונל מסי, כריסטיאנו רונאלדו או ניימאר?
לאחר הטרגדיה: חברו של אמיליאנו סאלה בהאשמות קשות נגד הסוכן

בובקאר קמארה שחקן מארסיי. AP
שער ראשון בקריירה הבוגרת. בובקאר קמארה/AP

ליגה: מארסיי - בורדו 0:1

שתי קבוצות שהודחו מהגביע כבר במשחק הראשון, ובידי יריבות מליגות נמוכות יותר, נפגשו למשחק השלמה שבסיומו קפצה המארחת למקום השביעי. מארסיי הגיעה ללא קווין סטרוטמן ופלוריאן תובאן המורחקים וחסרה גם את דימיטרי פאייה הפצוע, את לואיז גוסטבו החולה ואת מריו באלוטלי שלא נמצא בכושר, אבל השיגה בכל זאת ניצחון ביתי ראשון אחרי חמישה משחקים (בכל המסגרות) ודווקא כשסטאד ולודרום היה שקט ושומם (עונש בעקבות השלכת החזיז מול ליל). בורדו, שלא ניצחה את מארסיי בחוץ מאז מאי 2008, איבדה את סמואל קאלו שפגע בגסות בלוקאס אוקמפוס והורחק בדקה ה-25. העונש הגיע בדקה ה-42, כאשר ואלר ז'רמן הסיט כדור קרן לעבר הבלם בן ה-19 בובקאר קמארה שנגח פנימה. שער הבכורה שלו סידר למארסיי שלוש נקודות.

עוד באותו נושא

טיקי טאקה: נקבע העונש של מוריניו בספרד, הזאר רומז: "החלטתי לאן אעבור"

לכתבה המלאה
סמואל קאלו שחקן בורדו מורחק (משמאל). AP
לא נתן לבורדו סיכוי לשבור את נאחס הוולודרום. סמואל קאלו לאחר הרחקתו/AP

גביע: נאנט - טולוז 0:2

מחזיקת הגביע מ-1979, 1999 ו-2000, מקווה להניף את הגביע בפעם הרביעי ולהקדיש אותו לחלוץ המנוח אמיליאנו סאלה. אחרי הניצחון במשחק ההשלמה בגביע מול סנואה ביום שבת, נאנט חזרה למעמד רבע הגמר בו לא הייתה מאז 2016. קאליפה קוליבאלי נגח את השער הראשון בדקה התשיעית ואנתוני לימבומבה הוסיף את השני במבצע אישי בדקה ה-41. טולוז תתרכז במאבקי ההישרדות בליגה.

משחקים נוספים:

מץ - אורליאן 1:0

קרואה - דיז'ון 3:0

באסטיה - קון 2:2 (5:3 בפנדלים)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully