וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. כפר קאסם - הפועל חדרה: המארחת חולמת על הפתעה, בכורה לאודווה מנגד

5.2.2019 / 19:19

מוליכת ליגה א דרום מקווה להמשיך במסע ההיסטורי ברבע גמר הגביע (ד', 13:00, ספורט 5). חדרה תנסה להתגבר על החלטת בית המשפט לקבל את עמדת רשם העמותות ולמנוע ממנה 5 מיליון שקלים

צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי שהדהימה את עירוני קרית שמונה בשמינית הגמר, מ.ס. כפר קאסם תנסה להמשיך את המסע ההיסטורי שלה בגביע המדינה ולהעפיל גם לחצי הגמר. במועדון מבינים שמול אחת הקבוצות המפתיעות של ליגת העל מדובר במשימה קשה מאוד, אבל מאמינים ביכולתם של השחקנים לנצל את שעת המשחק המוקדמת מחר (רביעי, 13:00, ספורט 5 לייב) ולהשיג ניצחון לקראת הגומלין במושבה.

ירדן כהן, לו עבר בליגת העל, אמור להוביל את הקבוצה יחד עם אוהד אדלשטיין שהכריע את משחקי הגביע מול הפועל פתח תקוה וקרית שמונה, וכמובן מלך השערים יוסי אסייג. צליל חתוכה עדיין לא ספג בחמשת משחקי הגביע, בהם כפר קאסם עומדת על הפרש שערים 0:9.

הרכב משוער: צליל חתוכה, בן כוואז, בן בנימין, מוחמד מחאג'נה, גיא גומברג, אלון סולטן, איתי אלקסלסי , ירדן כהן, סאמח מרעב, אוהד אדלשטיין, יוסי אסייג.

איתי אלקסלסי (מימין), יוסי אסייג, ירדן כהן שחקני מ.ס. כפר קאסם. דני מרון
החגיגות של כפר קאסם יימשכו? ירדן כהן/דני מרון

הפועל חדרה נערכת למשחק הראשון ברבע גמר גביע המדינה מחר (רביעי, 13:00, ספורט 5 לייב) בחוץ מול מ.ס. כפר קאסם, מוליכת ליגה א' דרום. המאמן ניסו אביטן הבהיר: "נעלה בהרכב הכי חזק כדי לנסות ולהכריע את ההתמודדות כבר מחר. אנחנו מתייחסים למשחק בשיא הרצינות, למדנו את כפר קאסם וברור לנו שזה לא יהיה קל. אנחנו מבינים שאנחנו פייבוריטים ויש ציפייה שנעבור".

על ההצלחה העונה והעובדה כי הקבוצה הבטיחה לעצמה שנה נוספת בליגת העל, אמר המאמן: "אנחנו מרוצים מאוד מההישג שלנו להישאר בליגה וכבר קבענו יעדים חדשים. בגביע אנחנו מאוד רוצים להיות בחצי הגמר ובליגה ננסה לתפוס כרטיס לפלייאוף העליון. קבוצת כדורגל מקצוענית תמיד קובעת אתגרים ויעדים חדשים, אנחנו לא עוצרים לשנייה".

בתוך כך, בית המשפט קיבל את עמדת רשם העמותות וקבע כי הפועל חדרה אינה זכאית לאישור ניהול תקין לשנת 2018 ולא תקבל את כספי הטוטו ועיריית חדרה, המוערכים בכ-5 מיליון שקלים. בית המשפט קבע בהחלטתו: "מדובר במצבור של ליקויים שאינם מעטים או קלי-ערך, אלא הם בגדר ליקויים מהותיים. עסקינן בהפרת הוראות חוק והנחיות הרשם. בכל אחד מהליקויים ובוודאי במשקלם המצטבר, יש בה כדי להוביל למסקנה כי עמדת הרשם שקבע כי התנהלות העותרת לא הייתה תקינה, היא עמדה ראויה". במועדון שוקלים לערער על ההחלטה, אבל בצוות המקצועי ינסו להתנתק ולהתמקד במשימת הגביע. ניית'ן אודווה יערוך בכורה.

הרכב משוער: חביב אוחיון, דיא לבאבידי, ירין פרץ, וויסאם רבאח, מקס גרצ'קין, ג'ורג' פוצ'יבה, אליאל פרץ, סלים עמאש, ניית'ן אודווה, אילון אלמוג, לוסיו.

עוד באותו נושא

כל העדכונים מסגירת החלון: אנאן נחת בישראל, מוליץ' בבני יהודה, צעירי חתם בקרית שמונה

לכתבה המלאה
אילון אלמוג שחקן הפועל חדרה חוגג. שלומי גבאי
ינסה למצוא שוב את הרשת. אילון אלמוג/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully