וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאמני נבחרות ישראל בכדורסל השתתפו בהשתלמות בוועד האולימפי

25 מאמני הנבחרות השונות קיבלו כלים טכנולוגיים-מדעיים כדי לעקוב אחרי הפעילות השוטפת של שחקניהם. פיני גרשון: "המאמן חייב להיעזר במאמני היכולות הגופניות"

פיני גרשון, רימון יבזורי, גילי לוסטיג, מולי אפשטיין. הוועד האולימפי,
מולי אפשטיין, גילי לוסטיג, פיני גרשון, רימון יבזורי/הוועד האולימפי

25 מאמני נבחרות הגברים של ישראל בכדורסל, מאמנים ראשיים, עוזרי המאמנים ומאמני היכולות הגופניות, השתתפו הבוקר (שלישי) בהשתלמות מקצועית ראשונה מסוגה שהתקיימה בוועד האולימפי בישראל. ההשתלמות היא חלק ממיזם משותף של הוועד האולימפי בישראל ואיגוד הכדורסל במסגרתו מוענקת תמיכה מדעית-מקצועית לכל שדרת האימון של נבחרות ישראל. הוועד האולימפי בישראל ילווה ויבקר את הפעילות השוטפת של הצוותים המקצועיים של הנבחרות. מאמני הנבחרות קיבלו כלים טכנולוגיים-מדעיים באמצעותם יוכלו לעקוב אחר פעילותו השוטפת של השחקן במסגרת הקבוצה, וכלים ושיטות לבקרת עומסי האימון בתקופות ההכנה לאליפויות.

בהשתלמות הוצגו למאמנים אפליקציות לדיווח ולניהול עומסי האימון של שחקני הנבחרות בגילאים השונים - תחום אותו מוביל רימון יבזורי, מנהל תחום פיתוח היכולות הגופניות באיגוד הכדורסל, וכן הודגם מודל לתכנון ולבנייה של תקופת ההכנה לקראת אליפויות וטורנירים שנתיים.
את ההשתלמות פתח גילי לוסטיג מנכ"ל הוועד האולימפי בישראל שבירך על שיתוף הפעולה בין הגופים, במיוחד שמדובר בענף מוביל בישראל בספורט הקבוצתי.

פיני גרשון, המנהל המקצועי של איגוד הכדורסל, הדגיש את החשיבות העצומה שבשיתוף הפעולה בין מאמני הכדורסל לבין מאמני היכולות הגופניות. לדבריו: "מאמן הכדורסל חייב להיעזר במאמני היכולות הגופניות בכל האמור לתכנון, לוויסות העומסים ולבחירה של תכני האימון". את ההשתלמות חתם הפיזיולוג מולי אפשטיין, המנהל המדעי של הוועד האולימפי בישראל, בהרצאה על תכנון וניהול העומסים במהלך תקופת ההכנה לאליפויות הבינלאומיות. אפשטיין הדגים למאמנים שיטת תכנון שבנויה על עיקרון התקופתיות (פריודיזציה) באמצעותה ניתן לבקר את העומסים הגופניים במהלך ההכנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully