וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: לאציו ניצחה 0:1 את פרוזינונה, אטאלנטה גברה על קליארי

שער של פיליפה קייסדו בדקה ה-36 סידר לרומאים ניצחון ליגה ראשון אחרי שני הפסדים ברציפות וצימק את הפער שלהם ממילאן לנקודה אחת. גם אטאלנטה נצמדה ללאציו עם 0:1 קשה

פליפה קייסדו שחקן לאציו. GettyImages
קייסדו חוגג/GettyImages

המחזור ה-22 בליגה האיטלקית ננעל הערב (שני) עם שני משחקים. בראשון הצליחה לאציו לנצח 0:1 את פרוזינונה והתקרבה אל המקום הרביעי. בהמשך, אטאלנטה ניצחה באותה תוצאה בחוץ את קליארי ויצרה ראש חץ עם לאציו ורומא.

פרוזינונה - לאציו 1:0

אחרי שני הפסדי ליגה ברציפות הצליחה הקבוצה הרומאית לחזור לנצח ועשתה את בדיוק בזמן הנכון. לאציו שיפרה את מאזנה ל-35 נקודות, אחת פחות ממילאן שנמצאת במקום הרביעי שמזכה בכרטיס לליגת האלופות. השער היחיד הגיע בדקה ה-36. לואיס אלברטו מסר לפליפה קאייסדו, שגבר על כמה שומרים ובעט נהדר לפינה הקרובה את ה-0:1. המארחת החלשה נותרה עם 13 נקודות במקום ה-19 ולפני האחרון בליגה.

קליארי - אטאלנטה 1:0

אחרי ה-0:3 ההירואי על יובנטוס בגביע, הקבוצה של גאספריני צלחה את המשוכה של קליארי, אבל הפעם זה הלך לה ממש קשה. דובאן ספאטה החלוץ הקולומביאני שמחורר רשתות העונה נעצר, אבל האנס האטבור הכריע עם נגיחה מקרוב בדקה ה-50. הניצחון הזה יצר ראש חץ של שלוש קבוצות, כאשר לאטאלנטה יש 35 נקודות, בדיוק כמו ללאציו ורומא. מילאן מקדימה בנקודה את שלושתן במקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות.

* במשחק השלמה למחזור ה-22 בליגה הספרדית ניצחה לגאנס 1:2 בחוץ את ראיו וייקאנו.

האנס האטבור אטאלנטה. GettyImages
שער ניצחון. האנס האטבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully