וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון דאוסון ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כשמונה חודשים: "לא הדבר הכי קל שעברתי"

4.2.2019 / 18:44

הישראלי של בדאלונה סובל מקרע במניסקוס וברצועה ולא יחזור לשחק העונה ובתחילת העונה הבאה. "לא קל, אבל אחזור חזק וטוב יותר מאי פעם", כתב

one

בווידאו: תקציר ה-95:100 של הפועל חולון מול מכבי תל אביב

בשורות לא טובות מגיעות מספרד. היום (שני) הודיעה חובנטוד בדאלונה קבוצתו של שון דאוסון שהוא ייאלץ לעבור ניתוח וייעדר כשמונה חודשים מהמגרשים. הגארד/פורוורד הישראלי בן ה-25 סובל מקרע במניסקוס וקרע ברצועה בברך, פציעה שנגרמה לו במשחק מול גראן קנאריה והוא ייאלץ לעבור תקופת שיקום ארוכה מאוד.

תחילה דיברו על כך שדאוסון הפצוע ייעדר רק למשך עשרה ימים, אבל עכשיו מתברר שהפציעה שלו חמורה מכפי שחשבו תחילה. הכדורסלן הישראלי, בנו של שחקן העבר ג'ו דאוסון, החל את הקריירה שלו במכבי ראשון לציון ב-2012 ושיחק שם עד 2017, אז חתם ושיחק עונה אחת בבני הרצליה. העונה עבר לראשונה דאוסון אל מחוץ לליגה הישראלי וחתם בחובנטוד בדאלונה הספרדית.

העונה בבדאלונה דאוסון עומד על ממוצע של 11.7 נקודות ו-4.2 ריבאונדים למשחק ב-23 דקות למשחק ב-18 הופעות בליגה. בדאלונה פתחה את העונה בצורה טובה והיא עם מאזן 8:11 במקום השמיני בליגה הספרדית. משמעות הפציעה של דאוסון היא שהוא כמובן גם לא ייטול חלק במשחקי נבחרת ישראל מול גרמניה וסרביה במוקדמות גביע העולם. עם זאת לא מדובר במשחקים קריטיים כיוון שהנבחרת כבר די איבדה סיכוי לעלות לטורניר הגמר בסין, שייערך בקיץ הקרוב.

דאוסון עצמו העלה פוסט באינסטגרם וכתב: "אני רוצה להודות לכולם על המחשבות והתפילות, אני מעריך את זה מאוד. זה לא הדבר הכי קל שעברתי, אבל זה חלק מהמשחק. אני אחזור טוב יותר וחזק יותר מאי פעם".

ההודעה של חובטוד

שון דאוסון, חובנטוד בדאלונה. מתוך האתר הרשמי של בדאלונה, אתר רשמי
רק בריאות. דאוסון/אתר רשמי, מתוך האתר הרשמי של בדאלונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully