וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי אשדוד/באר טוביה: לנדון מילבורן שוחרר לבקשתו

4.2.2019 / 17:40

הפורוורד (31, 2.01) ביקש לעזוב את הקבוצה לאחר שלטענת הצהובים: "קיבל הצעה אטרקטיבית בחו"ל", ושוחרר. רשם העונה 16.3 נקודות בממוצע. ג'וש קארטר צפוי להיכנס לנעליו

one

מכבי אשדוד הודיעה הערב (שני) כי הפורוורד לנדון מילבורן שוחרר לבקשתו מהקבוצה. "מילבורן קיבל הצעה אטרקטיבית בחו"ל, בא והתייעץ עם הנהלת הקבוצה בבקשה לנסות ולהשתחרר", נכתב בהודעת הקבוצה, "בסיכום הפגישה החליטה הנהלת אשדוד להתחשב בהזדמנות שקיבל השחקן ולא לעמוד בדרכו וזאת למרות העיתוי הבעייתי". יו"ר הקבוצה ארמונד אסולין איחל למילבורן בהצלחה.

מילבורן (31, 2.01) שב הקיץ לישראל אחרי שלפני שנתיים היה מהגורמים הבולטים בהצלחה של הפועל אילת. ביחד עם פול סטול הוא הוביל את אשדוד מפתיחת העונה והיה אחראי על כמה מהניצחונות של הקבוצה. ב-15 משחקים הוא רשם 16.3 נקודות בממוצע ו-2.3 ריבאונדים בממוצע.

מי שאמור להכנס לנעליו של מילבורן הוא הפורוורד ג'וש קארטר שחתם בקבוצה בחודש שעבר, אך עד היום לא נרשם בסגל של הקבוצה. קארטר סובל מקרע קטן בשריר התאומים ולכן לא יכל לשחק. באשדוד מקווים כי עד המשחק נגד עירוני נס ציונה ביום שלישי יוכל הפורוורד ששב למועדון אחרי מספר שנים לשחק, וכי לרשותו של המאמן בראד גרינברג יעמדו ארבעה שחקנים זרים.

לנדון מילבורן שחקן מכבי אשדוד. ברני ארדוב
מילבורן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully