וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי פתח תקוה: תירם, אולסק ומלמד עשויים לחזור להרכב

השלושה צפויים לפתוח ברבע גמר הגביע, אופיר מזרחי בתמונת ה-11 מנגד. יאהמיר הוקה, שנשלח בחזרה לארצו כשהגיע לפני שלושה ימים, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

רבע הגמר - משחק ראשוןהסתיים05/02/2019
מכבי נתניה
  • בצ'יראי (47)
0
    מכבי פתח תקוה
    צילום ועריכה: קובי אליהו

    מכבי נתניה

    הקשר האלבני יאהמיר הוקה שסיכם במכבי נתניה, נחת בצהריים (שני) שוב בישראל והפעם נכנס בשערי נתב"ג בשלום. כזכור, שלשום נחת השחקן בארץ באותה השעה שמכבי נתניה שיחקה בבאר שבע, אבל פקידי משרד הפנים סירבו לאשר את כניסתו בטענה שלא הוצאה לו אשרת עבודה.

    למרות טענות מכבי נתניה, לא אושרה כניסתו של הוקה והוא המריא חזרה לטורקיה ומשם לאלבניה. היום שוב נחת הקשר בישראל והפעם אושר לו להיכנס. הוא יעבור בדיקות רפואיות וצפוי לחתום על חוזה לעונה וחצי. מחר לא יטול היקה חלק במשחק הגביע ברבע הגמר מול מכבי פתח תקוה ובמועדון מתכוונים לבשל אותו לאט מאחר שהוא לא היה בפעילות זמן ממושך.

    הוקה בן ה-30 (1.69 מטר) עבר בקבוצות גדולות בעבר ושיחק בין היתר ברוזנבורג, אולימפיאקוס, מיינץ, פאניוניוס ולוצרן. התחנה האחרונה שלו הייתה סן חוסה ארת'קווייק.

    מספר התלבטויות של סלובודן דראפיץ' ושי ברדה לקראת משחק הגביע מחר מול מכבי פתח תקווה שיהיה הראשון מבין שניים בשלב רבע גמר גביע המדינה. השניים צפויים לתת לכמה שיותר שחקנים שפתחו מול הפועל באר שבע ושיחקו מצוין להמשיך גם מחר, אך יחד עם זה יעשו ככל הנראה שני שינויים כדי להכניס קצת רעננות. "אנחנו בכושר טוב אבל עם כל המחמאות, לא ניצחנו בבאר שבע", הזכירו היום בקבוצה. "זה משחק ראשון מבין שניים ותיקו לא יספיק".

    יחמיר היקה שחקן לוצרן. גטי, GettyImages
    יחמיר היקה/GettyImages, גטי

    מכבי פתח תקוה

    מכבי פתח תקוה תפגוש מחר את מכבי נתניה במשחק הראשון מבין שניים בגביע המדינה. גיא לוזון מתכנן מספר שינויים בהרכב כאשר לירן רוטמן, אופיר מזרחי ונאור פסר צפויים לפתוח ב-11. ביום האחרון של החלון תנסה הקבוצה להחתים את הקשר הקונגולזי הריסון מנזלה בתקוה כי ז'והאן מרסיאל או דידייה ברוסו יעברו לקבוצה אחרת. השניים הוצעו ל-מ.ס אשדוד אך עדיין לא נתקבל תשובה.

    sheen-shitof

    עוד בוואלה!

    תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

    בשיתוף zap doctors

    טרם התפרסמו תגובות

    הוסף תגובה חדשה

    +
    בשליחת תגובה אני מסכים/ה
      1
      walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully