וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הריידרס יארחו ב-19' באצטדיון של סן פרנסיסקו ג'איינטס מה-MLB?

הקבוצה, שמתכננת לעזוב את אוקלנד ב-2020 לטובת לאס וגאס, נתקעה בלי אצטדיון לעונה הקרובה ועשויה לנדוד לצד השני של המפרץ. ההחלטה חייבת להתקבל בהקדם, כדי שהליגה תתחיל לעבוד על לוח המשחקים

אנשי אוקלנד ריידרס. AP
הריידרס מחכים למעבר לווגאס, אבל זה לא הולך בקלות/AP

כמעט שנתיים חלפו מאז קיבלו הריידרס אישור משאר בעלי הקבוצות ב-NFL לעזוב את אוקלנד ולעבור ללאס וגאס, אך האצטדיון בעיר החטאים יהיה מוכן רק לעונת 2020 וכך נותר מצב בו הקבוצה לא ממש ידעה היכן תשחק בעונה הבאה. הלילה (בין ראשון לשני), כך נראה, נפלה ההחלטה.

הקבוצה של משפחת דייויס צפויה לנדוד בעונת 2019 אל הצד השני של המפרץ ולקיים את משחקי הבית שלה באורקל פארק של קבוצת ה-MLB סן פרנסיסקו ג'איינטס. שני הצדדים מנהלים מגעים כרגע ומשא ומתן על השימוש במתקן, אך ההחלטה הסופית טרם התקבלה והבעלים מארק דייויס אמר ל-ESPN: "כשנהיה מוכנים עם ההודעה, נודיע". בתקשורת של סן פרנסיסקו דווח שהודעה כזו עשויה להתקבל כבר השבוע.

עיריית אוקלנד הגישה תביעה נגד הריידרס והליגה בשל המעבר הצפוי של הקבוצה ללאס וגאס וכך נוצר מצב בו הריידרס, שלא מחזיקים ברישיון לשימוש באצטדיון שהיה להם לבית במשך שנים באוקלנד, נאלצו למצוא פיתרון ביניים לעונה הבאה. הריידרס שקלו לחלוק עם הניינרס את ליוויס סטדיום, אך נראה כי יפנו לעבר הקבוצה השנייה של סן פרנסיסקו. כך או כך, החלטה חייבת להתקבל במהרה, שכן בליגה מחכים להתחיל לעבוד על לוח המשחקים לעונה הבאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully