וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת העתודה תפתח את אליפות אירופה בתל אביב נגד סרביה

4.2.2019 / 7:12

הושק לוח המשחקים הרשמי של האליפות שתיערך בדרייב אין ובתיכונט ביולי הקרוב - הנבחרת של בית הלחמי, המחזיקה את התואר האירופי, תפתח את משחקיה נגד סרביה החזקה ולאחר מכן תשחק נגד איטליה ואוקראינה

צילום מסך

חמישה חודשים לפני פתיחת אליפות אירופה לנבחרות עתודה שתיערך הקיץ בתל אביב, הושק לוח המשחקים הרשמי של האליפות וכן הלוגו הרשמי של האליפות. כזכור, המשחקים ייערכו בדרייב אין ובתיכונט. נבחרת העתודה של ישראל תפתח את משחקיה ב-13 ביולי, מוצאי שבת, בשעה 21:00 בערך נגד נבחרת סרביה בדרייב אין. יום לאחר מכן תפגוש את איטליה ותנעל את שלב הבתים נגד נבחרת אוקראינה, כששני המשחקים האחרונים ייערכו בשעה 20:30.

עם סיום שלב הבתים יהיה יום מנוחה ולאחריו משחקי ההצלבה וערב רבע הגמר. ביום שבת, ה-20 ביולי, יתקיימו משחקי חצי הגמר בדרייב אין ויום לאחר מכן גמר אליפות אירופה לנבחרות עתודה. כידוע, כל הנבחרות מעפילות לשלב הפלייאוף, בשיטה שהונהגה בפיב"א לפני מספר שנים.

כזכור, נבחרת ישראל מגיעה לאליפות לאחר שבקיץ החולף זכתה באליפות אירופה בגרמניה. הנבחרת תנסה להגן על תארה למרות שחלק גודל מהכוכבים שהובילו אותה לזכייה בתואר - יובל זוסמן, מייקל בריסקר וגיל בני, סיימו גיל עתודה. מי שאמור להיות הכוכב הגדול של הנבחרת הוא דני אבדיה, למרות שיכול עדיין לשחק גם בנבחרת הנוער. המאמן של נבחרת העתודה ימשיך להיות אריאל בית הלחמי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully