וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיקי טאקה: לוקאקו חושש מפ.ס.ז', זוהתה גופה במטוס של סאלה, פאדיחה למוריניו

שוחררה תמונה של המטוס: "נקבל החלטות עם המשפחות". וגם: באלוטלי בווידוי קשה, הערעור של מולר נדחה, הנפילה החדשה של מוריניו, המחווה הקיצונית של השוער למראדונה

וידאו: רויטרס

את המטוס ההרוס מצא צוות החיפוש הפרטי בראשותו של המדען המומחה דייויד מירנס, שצייץ: "שלד המטוס שנשא את אמיליאנו סאלה והטייס דייויד איבוטסון אותר מוקדם יותר בשעות הבוקר. המשפחות קיבלו את ההודעה מהמשטרה והודעה רשמית תימסר מחר. המחשבות שלנו כעת עם המשפחות והחברים של אמיליאנו ודייויד". משפחתו של החלוץ הארגנטינאי קיבלה את ההודעה באופן מיידי וכך גם משפחתו של הטייס דייויד איבוטסון, כאשר החיפוש שנחלק בין הצוות שחקר את התאונה לבין הצוות הפרטי שעבד בשם משפחת סאלה, אמור היה להסתיים ביום שלישי.

סאלה בן ה-28, כבש 12 שערי ליגה במדי נאנט העונה ו-42 בסך הכול ונחשב לאחד החלוצים המובילים בליגה הצרפתית. הוא רשם לפני כן קדנציות בקון וגדל בקבוצת הנוער של בורדו, במדיה התפתח כשחקן והפך לכוכב בשנתיים האחרונות. לפני כשבועיים הפך לשחקן היקר בתולדות קרדיף סיטי מהפרמיירליג אחרי ששולם עליו סכום שיא של 18 מיליון ליש"ט, אולם כשהמריא כדי לנחות בקבוצתו החדשה, התרחש האסון שהיכה את כל עולם הכדורגל תדהמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully