וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלמן ה-MVP: "הייתה שנה משוגעת"

התופס כיכב עם 141 יארד וגרף את התואר האישי אחרי הזכייה באליפות. בריידי נשאל על העתיד: "זה לא משנה כלום. איך אפשר לא לקבל מוטיבציה מדברים כאלה?". קראפט: "טום ובליצ'יק הטובים בתחומם אי פעם"

ג'וליאן אדלמן טום בריידי ניו אינגלנד פטריוטס חוגגים. AP
חגיגה גדולה. בריידי ואדלמן/AP

נכון, זו ניו אינגלנד, אבל לא יותר מדי אנשים נתנו לפטריוטס צ'אנס העונה. הקבוצה של ביל בליצ'יק וטום בריידי נראתה עייפה ומבולבלת לפרקים, אך ידעה, שוב, להתעלות במאני טיים ולזכות בסופרבול עם 3:13 הגנתי ומשונה על לוס אנג'לס ראמס.

ג'וליאן אדלמן נבחר ל-MVP בזכות עשר תפיסות ל-141 יארד ובסיום המשחק אמר: "לא חשבתי איזה משחק יהיה לי. רק רציתי להתאמן טוב ולעשות את העבודה שלי ולפעמים זה מסתדר לך ככה טוב. אני רק שמח שניצחנו. הייתה שנה משוגעת, עם חבורת שחקנים קשוחה".

טום בריידי, עבורו זו אליפות שישית בקריירה, סיכם: "זו הייתה שנה מדהימה. נלחמנו בהרבה דברים ומדהים לנצח. הראמס שיחקו נהדר בהגנה, הייתה להם תכנית משחק מעולה ובסופו של דבר, הצלחנו להשיג את הטאצ'דאון. וההגנה שלנו נתנה את משחק השיא שלה העונה. עברנו הרבה העונה, הלוואי שיכולנו לשחק קצת יותר טוב בהתקפה, אבל ניצחנו. אני לא מאמין שזה קרה. אלופים...".

בריידי, בן 41 וחצי, נשאל האם הזכייה תגרום לפרישה שלו להתקרב ואמר: "הזכייה הזו לא משנה כלום. אני רק מחכה לבלות קצת זמן עם המשפחה ולא הייתי עושה את זה בלי התמיכה שלהם. זו הייתה שנה נהדרת, אני מאושר עבור החברים לקבוצה וזה חלום שהתגשם עבור כולנו".

עוד הוסיף הקוורטרבק: "איזה משחק. התמיכה כאן הייתה כמו במשחק בית, הרגשנו שאנחנו באצטדיון שלנו. אנחנו מודים לקהל על התמיכה האדירה ואני יודע שכולם בניו אינגלנד יהנו מלילה נחמד. אנחנו מחכים למצעד האליפות בשלישי. איך אפשר שלא לקבל מוטיבציה מדברים כאלה ולהמשיך הלאה".

הבעלים רוברט קראפט אמר: "לכל 18 השנים האלה, בהן הבאנו לכם שש אליפויות, יש גורם אחד משותף. שני אנשים שהם הטובים אי פעם במה שהם עושים ב-NFL, טום בריידי וביל בליצ'יק. ובזכות העבודה שלהם אני שמח להכריז שאנחנו שוב אלופים".

המאמן ביל בליצ'יק, שהוביל את הקבוצה לעוד טבעת, חגג: "זה יום נהדר עבור הקבוצה שלנו. מר קראפט בנה הכל והשחקנים עבדו קשה כל שבוע והיום, נלחמו כמו אלופים. לראמס יש קבוצה נהדרת עם מאמן מצוין והם עצרו אותנו טוב, אבל גם אנחנו הצלחנו לכסות אותם. זה מתוק מאוד, כי כולם לא ספרו אותנו כל העונה, אבל אנחנו עדיין כאן".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

לברון ג'יימס פרגן לבריידי

גם בולט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully