וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השישית: ניו אינגלנד זכתה בסופרבול

טום בריידי וביל בליצ'יק שוב עשו זאת: הפטריוטס ניצחו 3:13 את לוס אנג'לס ראמס במשחק משונה והגנתי במיוחד באטלנטה. סוני מישל השיג שבע דקות לסיום את הטאצ'דאון היחיד

שחקני ניו אינגלנד פטריוטס חוגגים אליפות. AP
שוב הם. הפטריוטס חוגגים (צילום: AP)/AP

מעולם לא ראינו סופרבול דומה לזה שנערך הלילה (בין ראשון לשני) באטלנטה. עד הלילה, כמות הנקודות הנמוכה אי פעם במשחק סופרבול הייתה 21, אבל ה"שיא" הזה נשבר. אלא שלניו אינגלנד פטריוטס, ממש לא אכפת. הפאטס ניצחו 3:13 את לוס אנג'לס ראמס בסיומו של משחק ביזארי במיוחד, כשהם משיגים את הטאצ'דאון היחיד בכל הלילה באמצע הרבע האחרון. זה הספיק להם לזכייה באליפות שנייה בשלוש שנים, שלישית בחמש ובסך הכל, שישית תחת טום בריידי וביל בליצ'יק, שלא הולכים לשום מקום.

רבע 1

הפאטס קיבלו את הכדור ראשונים והתקדמו במהרה לחצי המגרש של הראמס, אבל בניסיון המסירה הראשון שלו, בריידי מסר לעבר כריס הוגאן והכדור נחטף על ידי קורי ליטלטון ברגע ענק עבור LA כבר בפתיחה. הצרות של ניו אינגלנד נמשכו ואחרי שהיא קיבלה את הכדור ושוב התקרבה לאנדזון, סטיבן גוסטקובסקי החטיא בעיטה מ-46 יארד. ניו אינגלנד שוב חצתה את קו האמצע, אך בריידי הופל וכמעט איבד עוד כדור והרבע נגמר ב-0:0.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רבע 2:

ההגנה של הפטריוטס המשיכה לעשות העבודה ואדלמן תפס ללא הרף, עד שבסופו של דבר, גוסטקובסקי כבש בניסיון השני שלו, הפעם מ-42 יארד. 0:3 לניו אינגלנד, עשר דקות וחצי להפסקה. קייל ואן נוי השיג סאק גדול על גוף, אבל הפאטס רשמו עוד איבוד, הפעם בניסיון לדאון רביעי עם מסירה לגרונק על קו ה-32 של הראמס, דקה ו-16 שניות להפסקה. הראמס המשיכו להתקשות והמחצית נגמרה ב-0:3 לפטריוטס.

רבע 3:

גוף כמעט נחטף עם פתיחת המחצית השנייה, אך הראמס הצליחו להתקדם והפאטס איבדו את פטריק צ'אנג, שנפגע בזרוע. העסק המשיך לדשדש וכל קבוצה התמקדה בעיקר בהרחקת הכדור, כאשר הפאנטר של הראמס, ג'וני הקר, נותן הצגה ושוב ושוב שולח את הפטריוטס הרחק לאחור. בסופו של דבר, הראמס בכל זאת הצליחו להתקדם ולמרות שגוף חטף סאק, גרג זורליין, גיבור גמר ה-NFC, שלח את הכדור פנימה מ-53 יארד והשווה ל-3:3, שתי דקות לסוף הרבע השלישי. זו הייתה גם תוצאת הרבע. 15 דקות לסוף, הכל פתוח.

רבע 4:

הראמס כמעט איבדו את הכדור, אך הוא נשאר שלהם ויחד עם עבירה נגד הפטריוטס בדאון שלישי, הם הצליחו לקדם את הדרייב, אבל גם זה נתקע ושוב, הם נאלצו להרחיק והקר עשה זאת באומנות. 3:3, קצת פחות מעשר דקות לסוף. שבע דקות לסיום, סופסוף ראינו כדור באנדזון. בריידי הלך לכלים הכי אמינים שלו, אדלמן וגרונק, שתפס כדור יפהפה על קו ה-2. משם, סוני מישל רץ פנימה ויחד עם בעיטה מוצלחת, הפאטס עלו ל-3:10, שבע דקות בדיוק לסוף.

הראמס התקדמו יפה, עם כמה מסירות מוצלחות של גוף, אבל כשהוא הגיע לקו ה-27 ואחרי שטאצ'דאון בטוח נפל מהידיים של רוברט וודס, הקוורטרבק הצעיר שחרר כדור חלש מדי, היישר לידיים של סטפן גילמור, שקטף אותו סמוך לאנדזון. מישל, עם ריצה גדולה, השיג דאון ראשון והביא את ניו אינגלנד לאזור אמצע המגרש ורקס ברקהאד דהר לתוך החצי של LA. הראמס הצליחו לעצור את הדרייב, אבל גוסטקובסקי לא פישל הפעם והשחיל את הפיגסקין מ-41 יארד כדי לקבוע 3:13, עם 72 שניות על השעון וכשללוס אנג'לס לא נותרו פסקי זמן. LA עוד התקרבה למרחק בעיטת שדה, אבל זה הלך החוצה וזה נגמר, 3:13 לניו אינגלנד, שוב האלופה.

הלילה של טום בריידי הסתיים עם 262 יארד (21 מ-35) ואיבוד. סוני מישל רץ ל-94 יארד וטאצ'דאון, ג'וליאן אדלמן תפס עשרה כדורים ל-141 יארד וגרונק הוסיף 87 יארד באוויר. ג'ארד גוף סיים עם 19 מ-38 בלבד ל-229 יארד ואיבוד מכריע. ברנדין קוקס, אקס ניו אינגלנד, תפס 120 יארד ו-וודס 70. טוד גרלי, בפלייאוף נורא, הוגבל ל-35 יארד ב-10 ריצות.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully