וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תואר שמיני בקריירה: קיקי ברטנס זכתה בטורניר סנט פטרסבורג

ההולנדית, המדורגת שמינית בעולם, חזרה מ-5:2 במערכה הראשונה וניצחה 6:7 (2), 4:6 את דונה וקיץ' הקרואטית. דיאנה יאסטרמסקה זכתה בהוא אין בתאילנד

קיקי ברטנס טניסאית הולנדית. רויטרס
ברטנס חוגגת את הזכייה בתואר/רויטרס

קיקי ברטנס ההולנדית, המדורגת שמינית בעולם, הצליחה לזכות הערב (ראשון) בתואר השמיני בקריירה שלה והראשון לשנת 2019. ברטנס עשתה את זה בטורניר הפרמייר בסנט פטרסבורג אחרי שניצחה 6:7 (2), 4:6 את דונה וקיץ' הקרואטית (30 בעולם) בתום משחק של שעה ו-43 דקות.

ברטנס פתחה רע ופיגרה כבר 5:2 במערכה הראשונה, אבל הצליחה להשיג שתי שבירות, לשמור על ההגשות שלה ולכפות הארכה, שם התעלתה וזכתה בשובר השוויון. בסך הכול ברטנס הגישה 8 אייסים וביצעה 6 שגיאות כפולות כשהיא זוכה ב-79% מהנקודות מאחורי ההגשות הראשונות שלה.

בטורניר הוא הין בתאילנד הצליחה דיאנה יאסטרמסקה האוקראינית בת ה-18 לזכות בתואר השני בקריירה שלה. היא עשתה את זה עם 2:6, 6:2, 6:7 (3) נגד איילה טומליאנוביץ' האוסטרלית (לשעבר קרואטית). "היה משחק קשה מאוד", אמרה יאסטרמסקה שתיכנס ל-40 הראשונות בעולם, "אני לא חושבת על הדירוג כרגע, אלא רק איך להשתפר ולצבור ניסיון. אם אשחק טוב ואשמור על רמה כזו, אוכל להשיג נקודות רבות ואז גם אלחם כדי לעלות בדירוג. הדירוג הוא לא הכי חשוב, אבל ברור שאני שמחה להיכנס ל-40 הראשונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully