וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: שובל גוזלן כבש בבכורה שלו בניצחון של פראלימני

החלוץ כבש בדקה השביעית ויחד עם בוריס קליימן בשער עזר לקבוצתו לנצח 1:2 את אלקי ולעלות למקום התשיעי. בכורה לעגייב בסומגאיט

עריכת וידאו: מתן חדד

* אמיר עגייב ערך את הופעת הבכורה שלו במדי סומגאיט, בהפסד 1:0 לקבאלה. הקשר שעזב את הפועל תל אביב וחתם באזרבייג'אן ביום חמישי האחרון, נכנס בדקה ה-69 ולא הצליח למנוע מקבוצתו החדשה הפסד במשחק הראשון שלה אחרי פגרת החורף, וכך גם אלי בבייב שהשלים 90 דקות. סוגמאיט נותרה במקום השישי בטבלה.

* שובל גוזלן כבש שער בכורה בהופעת הבכורה שלו בניצחון 1:2 של פראלימני על אלקי בחוץ. החלוץ כבש את השער השני במשחק בדקה השביעית, אחרי שניצל טעות בהגנה, והוחלף בדקה ה-83. בוריס קליימן פתח בשער והקבוצה של השניים עלתה למקום התשיעי בטבלה וחלפה על פני אלקי.

* ניר ביטון לא שותף בניצחון החוץ של סלטיק 0:2 על סט. ג'ונסטון בליגה הסקוטית. טים וואה, החלוץ האמריקאי המושאל מפריס סן ז'רמן, נכנס כמחליף בדקה ה-74, בישל לג'יימס פורסט בחלוף ארבע דקות וכבש בעצמו את השני בדקה ה-89. כריסטופר אייר הורחק בתוספת הזמן, אבל זה לא מנע מסלטיק המוליכה לשמור על פער שש הנקודות מריינג'רס.

* מנור סולומון נכנס אחרי המחצית בהפסד שחטאר דונייצק 2:0 לפרטיזן בלגרד במשחק אימון.

* עומרי אלטמן המתקמבק עלה בדקה ה-68 מהספסל, אבל לא הצליח לעזור לפנאתיינקוס לנצח ב-0:0 שלה בחוץ מול לבאדיאקוס.

* קני סייף ישב על הספסל ולא שותף בהפסדה של אנדרלכט 2:1 בחוץ לסטנדרד ליאז'. הקבוצה של פרד רוטן במקום השישי בלבד ומקומה בפלייאוף העליון בסכנה.

אמיר עגייב חתם סומגאיט. אתר רשמי
דקות ראשונות. אמיר עגייב/אתר רשמי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully