וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רל מקניל: "ברור שאנחנו לא קבוצת תחתית. יש עוד הרבה כדורסל לשחק"

3.2.2019 / 12:51

הגארד שהצטיין בניצחון של הפועל תל אביב על בני הרצליה לא אוהב את הדיבורים על קבוצתו: "ניצחנו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים". לקראת חצי גמר גביע המדינה נגד ראשון לציון: "אוהב את ההזדמנות לשחק על תואר באמצע העונה"

one

הפועל תל אביב עשתה אמש (שבת) צעד חשוב בדרכה להיחלצות מתחתית ליגת העל כשהביסה את בני הרצליה 68:88 בחוץ. הקבוצה של דני פרנקו פיגרה במחצית 40:39, לפני שעצרה את הרצליה על 28 נקודות בלבד במחצית השנייה, ושייטה לניצחון. ריצ'רד האוול וג'מאל שולר רשמו מחצית שנייה נהדרת וסיימו עם 18 נקודות כל אחד, כשמלבדם הצטיינו גם ג'רל מקניל עם 17 נקודות ותומר גינת עם דאבל דאבל של 16 נקודות ו-10 ריבאונדים.

"לא שיחקנו רע כל כך במחצית הראשונה, אמרתי לשחקנים וכולם הסכימו איתי שאנחנו צריכים להיות יותר ממושמעים ובפוקוס ולהרחיק אותם מריבאונד ההתקפה", סיפר ג'רל מקניל לוואלה! ספורט בסיום המשחק, "הם קלעו הרבה סלים בהזדמנות שנייה, שיחקנו בסדר בהתקפה, אבל יכולנו לעשות יותר במעבר. רצינו לבוא יותר מפוקסים, לעשות פחות טעויות בהתקפה, ולדעתי עשינו עבודה טובה".

שחקני הפועל תל אביב, ג'רל מקניל, ג'מאל שולר. דני מרון
מסתכלים למעלה, לא למטה. מקניל והאדומים/דני מרון

בהפועל סיפרו לפני המשחק שמקניל ומספר שחקנים נוספים בקבוצה לא אוהבים את העובדה שמחשיבים את קבוצתם לקבוצת תחתית. "אנחנו בחלק התחתון של הטבלה, וכל משחק הוא חשוב, אבל ברור שאנחנו לא קבוצת תחתית", אמר הגארד, "היינו בעונה שעברה בפיינל פור, אז זו לא אותה קבוצה, ויש לנו דרך ארוכה. אנחנו מכירים את הליגה הזאת טוב מאוד - קבוצות יהיו במומנטום טוב, ובהפסד אחד ייכנסו לרצף הפסדים ויקומו שוב. צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק, לבוא ולתת בכל משחק את הכי טוב שאפשר. ניצחנו שלושה מארבעת המשחקים האחרונים, נפלנו רק באשדוד, צריך לקחת את זה משחק אחרי משחק. יש עוד הרבה כדורסל לשחק, אנחנו לא מתרכזים רק בלהישאר בליגה".

אחרי הניצחון החשוב על הרצליה יחלו האדומים להתכונן למשחק נגד מכבי ראשון לציון בחצי גמר גביע המדינה ביום שני הבא. שתי הקבוצות נפגשו פעם אחת העונה בליגה והאדומים רשמו ניצחון משכנע 62:85, במשחק שסלל את דרכו של צביקה שרף מחוץ לקבוצה מעיר היין. "המשחק מול ראשון יהיה מעניין מאוד, זה יהיה משחק אחר לגמרי ממה שהיה בסיבוב הראשון בליגה", אמר מקניל לקראת חצי הגמר, "זה היה המשחק הראשון שלי ושל ריץ', בקושי שיחקתי, לא הייתי מוכן פיזית לעשות את מה שאני יכול לעשות, ככה גם ריץ'. דבון לא היה כאן, ראשון עשתה שינויים והביאה שחקנים חדשים. זה יהיה כיף, הזדמנות לשחק על תואר באמצע העונה באולם היפהפה בירושלים. יש לנו זמן להתכונן ונבוא מוכנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully