וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטריק מהומס זכה בתואר ה-MVP

הקוורטרבק של קנזס סיטי, בעונתו הראשונה כפותח, רשם מספרים מדהימים (50 ט"ד, 5,097 יארדים) וגרף את התואר היוקרתי. ארון דונלד שחקן ההגנה, מאט נאגי מאמן העונה. שמונה חברים חדשים נכנסו להיכל התהילה, כולל אד ריד, טוני גונזאלס, צ'מפ ביילי וטיי לואו

עריכת וידאו: מתן חדד

כמו בכל שנה, לילה לפני הסופרבול חולקו הלילה (בין שבת לראשון) הפרסים למצטייני העונה ב-NFL וכצפוי, הפרס הגדול מכולם הלך לפטריק מהומס, שהוכתר, לראשונה בקריירה כמובן, כ-MVP של הליגה.

מהומס, בעונתו הראשונה כקוורטרבק הפותח של קנזס סיטי, הוביל את הקבוצה לגמר ה-AFC עם מאזן 4:12, תוך שהוא רושם בעונה הסדירה מספרים מופלאים של 50 טאצ'דאונים ו-5,097 יארדים. הוא השלים 66 אחוז מהמסירות שלו והוביל את הליגה במדד ה-QBR עם 82.

מהומס גם הקדים את דרו בריס וזכה בתואר שחקן ההתקפה של העונה, בעוד ארון דונלוד, שישחק מחר עם לוס אנג'לס ראמס בסופרבול, נבחר לשחקן ההגנה של העונה. התארים המצטיינים לרוקיז הלכו לרץ האחורי של ניו יורק ג'איינטס, סייקוואן בארקלי, שהקדים את בייקר מייפילד בקרב על תואר הרוקי ההתקפי וליינבקר של אינדיאנפוליס, דריוס לאונרד, שזכה בתואר רוקי ההגנה. מאט נאגי משיקגו נבחר למאמן העונה ואנדרו לאק לשחקן הקאמבק של העונה.

הלילה פורסמה גם רשימת החברים החדשים בהיכל התהילה של הפוטבול. אלה שיקבלו את הז'קט המוזהב והמקום בקנטון יהיו ארבעת שחקני ההגנה הנהדרים אד ריד, צ'מפ ביילי, טיי לואו וג'וני רובינסון (מהקבוצה הוותיקה), כמו גם הטייט אנד האגדי טוני גונזאלס, הסנטר קווין מאווי, הבעלים של דנבר ברונקוס, פט בוולן, שנאבק בשנים האחרונות במחלת האלצהיימר וגיל ברנדט, שבמשך קרוב לשלושה עשורים (1960-1988) עבד בדאלאס קאובויס, בין היתר כסגן הנשיא. הטקס עצמו ייערך בעוד חצי שנה, ב-3 באוגוסט, לפני פתיחת העונה הבאה.

פטריק מהומס קנזס סיטי צ'יפס זוכה ב-MVP. AP
ובצדק. מהומס והפרס/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully