וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרדיף סיטי הזילה דמעה לכבודו של אמיליאנו סאלה, החיפושים יתחדשו

הקהל כיבד, המאמן בכה, האצטדיון הוצף בזרים צעיפים ושאר מזכרות, ובדקה ה-28 הקהל נעמד על רגליו והריע למי שהיה אמור להיות מספר 28: מחוות מרגשות בקרדיף לאמיליאנו סאלה

וידאו: רויטרס

האצטדיון של קרדיף סיטי היה גדוש אתמול (שבת) בשלל מחוות לכבודו של אמיליאנו סאלה, הכדורגלן הארגנטינאי שאמור היה להצטרף לקבוצה בשבוע שעבר, אבל נעדר אחרי שככל הנראה נספה בתאונת מטוס בדרך למי שהייתה אמורה להיות קבוצתו הבאה. קרדיף ערכה אתמול את משחק הבית הראשון שלה מאז האסון, ולפני המשחק המשחק התגודדו מחוץ לאצטדיון עשרות אלפי אוהדים והניחו צעיפים ושאר מזכרות לכבוד הכדורגלן.

גם בתוך האצטדיון הופיעה על המסכים הגדולים תמונתו של סאלה, ושחקני קרדיף עלו למגרש עם חולצות שעליהם התנוססה תמונתו. יש לציין כי סאלה, כמובן, לא שיחק מעולם בקבוצה, לא הכיר את השחקנים, אף אחד מהאוהדים לא ראה אותו בפעולה, ועם זאת אוהדי קרדיף ואנשי המועדון התאבלו עליו כאילו היה חלק בלתי נפרד מהמועדון.

קרדיף ניצחה במשחק 0:2 את בורנמות', כשלפני ההתמודדות, בדקת הדומייה, מאמן הקבוצה ניל וורנוק נראה מזיל דמעה נרגשת, כמו אלפי אוהדים אחרים. בובי ריד, שכבש שער וחגג עם תמונה של סאלה, אמר ש"החבר'ה פה עברו כמה ימים קשים, והיה נחמד לעשות דבר כזה לכבוד סאלה ומשפחתו".

ביום רביעי, כזכור, במשחק של קבוצתו הקודם נאנט מול סנט אטיין, המשחק הופסק לתשע דקות כדי לכבד את מי שלבש את החולצה מספר 9 בקבוצה הצרפתית, ועבר לתחנה הבאה בפרמיירליג, מעבר שבעקבותיו ככל הנראה מצא את מותו. אתמול אוהדי קארדיף מחאו כפיים ממושכות בדקה ה-28, לכבוד השחקן שאמור היה ללבוש את החולצה מספר 28 בקארדיף.

היום אמורים להתחדש החיפושים אחרי שרידי המטוס מתחת למים, כשהמומחים מעריכים ששעד יום שלישי יימצאו כל החלקים. החיפושים נמשכים, לאחר שאלו התאפשרו בעקבות מגבית ציבורית ותרומות פרטיות של כסף, לאחר שכוחות החילוץ הרשמיים הפסיקו את החיפושים.

מחווה של קארדיף לשחקן אמיליאנו סאלה. רויטרס
מחווה של קארדיף לשחקן אמיליאנו סאלה/רויטרס
מחווה של קארדיף לשחקן אמיליאנו סאלה. רויטרס
מחווה של קארדיף לשחקן אמיליאנו סאלה/רויטרס
קארדיף, מחווה לשחקן אמיליאנו סאלה. רויטרס
קארדיף, מחווה לשחקן אמיליאנו סאלה/רויטרס
קארדיף, מחווה לכדורגלן אמיליאנו סאלה. רויטרס
קארדיף, מחווה לכדורגלן אמיליאנו סאלה/רויטרס
שחקני קארדיף במחווה לשחקן אמיליאנו סאלה. רויטרס
שחקני קארדיף במחווה לשחקן אמיליאנו סאלה/רויטרס
מאמן קארדיף ניל וורנוק במחווה לכדורגלן אמיליאנו סאלה. רויטרס
מאמן קארדיף ניל וורנוק במחווה לכדורגלן אמיליאנו סאלה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully