וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע דייויס: סשה זברב הוביל את גרמניה לטורניר הגמר

המדורג שלישי בעולם ופיליפ קולשרייבר סידרו לנבחרתם 0:5 נגד הונגריה. סרביה ורוסיה החזקה עלו גם הן, אוז'ה עליאסים הוביל את קנדה ל-2:3 בסלובקיה

סשה זברב טניסאי גרמני. GettyImages
זברב חוגג את העלייה לטורניר הגמר/GettyImages

שלב הפלייאוף לעלייה לטורניר גמר גביע דייויס הושלם היום (שבת) ואיתו תמונת 18 הנבחרות שייפגשו בין 24-18 בנובמבר במדריד. כזכור, שש נבחרות קיבלו כרטיס אוטומטי אל טורניר הגמר - ארבע הנבחרות שהגיעו לחצי הגמר בשנה שעברה ועוד שתי נבחרות שקיבלו כרטיס חופשי - ארגנטינה, קרואטיה, ארצות הברית, בריטניה, ספרד וצרפת. אליהן הצטרפו בלגיה, סרביה, אוסטרליה, איטליה, גרמניה, רוסיה, קזחסטן, הולנד, קולומביה, צ'ילה, קנדה, יפן.

המדורג הבכיר ביותר שנטל חלק במשחקים בסוף השבוע הוא השלישי בעולם סשה זברב. הגרמני ניצח בשני משחקי היחידים שלו בלי לשמוט מערכה והוביל את נבחרתו ל-0:5 קל מול הונגריה. המשחק שהכריע את ההתמודדות כולה היה הזוגות, בו ניצחו טים פוץ ויאן לנארד שטרוף 2:6, 3:6 את גאבור בורסוס ופטר נאג'י. זברב עלה למשחק הרביעי שלא קבע כלום כדי לבדר את הקהל בפרנקפורט וניצח 3:6, 4:6 את בורסוס. גם פיליפ קולשרייבר עשה את אותו הדבר וניצח7:6 (5), 3:6, 5:10 את דויד סינטאי.

יש סיכוי לא רע שגם נובאק דג'וקוביץ' יהיה בטורניר הגמר במדריד אחרי שסרביה שלו ניצחה 2:3 באוזבקיסטן. פיליפ קראינוביץ' ניצח 6:4, 3:6, 0:6 את סנג'אר פאיזייב במשחק הקובע. רוסיה, שהגיעה עם סגל חזק שכולל את קארן חצ'אנוב ודניל מדבדב, ניצחה 1:3 בשוויץ, שכמובן הייתה ללא רוג'ר פדרר וסטן ואוורינקה.

פליקס אוז'ה עליאסים בן ה-18 סידר לקנדה 2:3 בסלובקיה עם 3:6, 4:6 נגד נורברט גומבוס (255 בעולם) במשחק המכריע. זאת לאחר שביום שישי הפסיד 7:5, 6:3 למרטין קליז'אן (38), שהפסיד היום לדניס שפובאלוב (25).

שאר ההתמודדויות:

ברזיל - בלגיה 3:1
אוסטרליה - בוסניה 0:4
הודו - איטליה 3:1
קזחסטן - פורטוגל 1:3
צ'כיה - הולנד 3:1
קולומביה - שבדיה 0:3
אוסטריה - צ'ילה 3:2
סין - יפן 3:2

שחקני נבחרת אוסטרליה בטניס. GettyImages
נבחרת אוסטרליה חוגגת עלייה/GettyImages
  • עוד באותו נושא:
  • סשה זברב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully