וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו עצר פנדל, ליאור רפאלוב בישל שער

השוער הישראלי הדף את הבעיטה של מקיי סטיבן, אבל קבוצתו הפסידה 2:1 לאברדין בבית. קשר אנטוורפן הכין את השני ב-0:2 על אוסטנד, 90 דקות וניצחון לביברס נאתכו

האתר הרשמי של גוואנגז'ו R&F

אופיר מרציאנו עצר הערב (שבת) פנדל במשחקה של היברניאן מול אברדין, אבל לא מנע הפסד ביתי 2:1. אוליבר שואו העלה את היבס ליתרון בדקה התשיעית, אבל אנדרו קונסידין וגארי מקיי סטיבן (22) ביצעו מהפך מהיר. מקיי סטיבן קיווה להשלים צמד בדקה ה-50, אלא שמרציאנו עמד בדרכו והדף את הבעיטה מהנקודה הלבנה. היבס במקום השביעי עם 32 נקודות, בעוד לאברדין 46 במקום השלישי.

שוער היברניאן, אופיר מרציאנו. GettyImages
פנדל שני שעצר בליגה הסקוטית. אופיר מרציאנו/GettyImages

* ליאור רפאלוב השלים משחק מלא בהרכבה של אנטוורפן ובישל את השער השני ב-0:2 בחוץ על אוסטנד. איבו רודריגס כבש כבר בדקה הרביעית והקשר הישראלי הכין למחליף ז'ופרה הרמאנס בדקה ה-94. אנטוורפן במקום השני עם 45 נקודות, שש פחות מהמוליכה גנק, לה משחק חסר.

* עומרי בן הרוש שיחק 90 דקות ובישל את השער של קבוצתו לוקרן, אבל זה לא מנע ממנה הפסד חוץ, 2:1 מול קורטרייק.

* ביברס נאתכו השלים 90 דקות בהרכבה של אולימפיאקוס, שהביסה 0:4 את פאניוניוס וצימקה את הפער מהמוליכה היוונית פאוק סלוניקי לחמש נקודות. קפטן הנבחרת ספג כרטיס צהוב בדקה ה-57.

* ק.פ.ר, ללא תומר חמד הפצוע, הפסידה 2:1 לוויגאן וירדה למקום ה-14 בליגת המשנה באנגליה. זהו ההפסד השלישי ברציפות של סטיב מקלארן.

* 21:00: לוקרן של עומרי בן הרוש, שנמצאת במקום האחרון בליגה הבלגית ובמרחק שמונה נקודות מהקבוצה שלפניה, תתארח אצל קורטרייק.

* בשישי: אלמוג כהן שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של אינגולשטאדט 1:0 למגדבורג במחזור ה-20 בבונדסליגה השנייה. אינגולשטאדט נותרה במקום האחרון עם 13 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully