וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניסו אביטן: "מרגישים שהבטחנו את ההישארות, עכשיו רוצים פלייאוף עליון"

2.2.2019 / 18:07

מאמן הפועל חדרה הציב מטרות חדשות לאחר ה-2:3 באשדוד והחמיא לשחקנים החדשים: "בכורה מרשימה מאוד". משה אוחיון: "ציפיתי לפתיחה טובה יותר, ג'קי תמיד יכול לייעץ"

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

הפועל חדרה הבטיחה הערב (שבת) כמעט בוודאות את הישארותה בליגת העל, אחרי שניצחה 2:3 בחוץ את נועלת הטבלה מ.ס. אשדוד ופתחה ממנה פער של 17 נקודות. חדרה, שלא ניצחה בחוץ מאז ספטמבר, עלתה לפחות זמנית למקום השני בזכות שערי בכורה של ג'ורג' פוצ'יבה (תוך 45 שניות) ואילון אלמוג במשחקו הראשון בליגת העל (18). דן ביטון צימק בכדור חופשי (42), אבל לוסיו הבטיח את הניצחון (79) ואיסו לינגאנה רק הקטין בתוספת הזמן (95). אשדוד עם 10 משחקי ליגה רצופים ללא ניצחון והמרחק שלה מחוף מבטחים הולך וגדל.

שחקני הפועל חדרה חוגגים. שלומי גבאי
"החגיגות הללו את הכוח של הקבוצה". שחקני הפועל חדרה בסיום/שלומי גבאי

ניסו אביטן הציב מטרות חדשות להפועל חדרה לאחר הניצחון: "התחלנו טוב, הדקות הראשונות שלנו היו מצוינות. לאחר מכן הם נכנסו למשחק, אבל הכניסה של יעקב אבבה והמעבר לשלושה בלמים החזירו את השליטה אלינו וכבשנו את השלישי. אנחנו מאושרים, מרגישים שהיום הבטחנו את ההישארות שלנו בליגה והולכים קדימה. עכשיו רוצים לעשות את הבלתי ייאמן ולהשיג כרטיס לפלייאוף העליון. החגיגות הללו בסיום משחק מלוות אותנו מהיום הראשון בליגת העל, זה הכוח של הקבוצה הזו. כל השחקנים החדשים עשו הופעת בכורה מאוד מרשימה, רובם צעירים שחלקם ערכו הופעת בכורה בליגת העל".

עוד באותו נושא

הפועל חדרה ניצחה 2:3 בחוץ את מ.ס. אשדוד האחרונה

לכתבה המלאה
לוסיו שחקן הפועל חדרה עם האוהדים. שלומי גבאי
כבש נגד קבוצתו הקודמת. לוסיו עם אוהדי הפועל חדרה/שלומי גבאי

משה אוחיון, מאמנה של מ.ס. אשדוד, הודה בסיום: "ציפיתי שהפתיחה שלי כמאמן תהיה הרבה יותר טובה. דיברנו על זה שאסור לנו לספוג עוד שערים קלים ולצערי כבר בדקה הראשונה ספגנו שער שטותי מאיבוד כדור שלנו. גם השער השלישי היה מאיבוד שלנו, ודווקא אחרי שחדרה לא התקרבה לשער ואנחנו שלטנו. מאוכזבים, אין מה לעשות, ננסה לתקן בשבוע הבא. זה תפקיד שונה לגמרי, הלחץ אחר כמאמן. אלו אמוציות אחרות. קיווינו לנצח את המשחק הזה בבית, לא ציפינו לספוג שלושה שערים. זה מאכזב מאוד. כנראה שהייתי צריך לשחק עם ארבעה בהגנה, וזה מה שיהיה בשבוע הבא".

על המעורבות של ג'קי בן זקן בזמן המשחק: "הוא מבין ויודע כדורגל, נמצא במועדון כבר 20 שנה. הוא ראה המון שחקנים ותמיד יכול לייעץ ולעזור. לפעמים אני נעזר בהחלטות שלו ולפעמים סומך על ההחלטות שלי. יש עוד סיכוי להישאר בליגה, למרות שזה יהיה קשה מאוד והפער עשוי לגדול במחזור הזה. אני עדיין מאמין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully