וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: 1:1 בין רומא למילאן, בולוניה הדהימה את אינטר

קשישטוף פיונטק הלוהט שוב כבש למילאנזים, אבל ניקולו זאניולו הציל נקודה לרומאים. השבוע הקטסטרופלי של הנראזורי נמשך עם 1:0 ביתי מביך מול קבוצה שלא ניצחה בחוץ מאז דצמבר 2017

וידאו: רויטרס

המחזור ה-22 בסרייה A נמשך הערב (ראשון) עם הפתעה גדולה, כאשר בולוניה ניצחה בבכורה המחודשת של סינישה מיכאילוביץ' 0:1 את אינטר בסן סירו. בהמשך, רומא ומילאן נפרדו ב-1:1 בקרב על המקום הרביעי.

עוד בנושא:
באיטליה טוענים: יובנטוס תציע לריאל מדריד 45 מיליון יורו על מרסלו
ברצלונה וריאל מדריד ייפגשו כבר בחצי גמר הגביע הספרדי
טיבו קורטואה: "אולי זו שנת מעבר לריאל מדריד, לא מדברים על כריסטיאנו בחדר ההלבשה"

מאורו איקרדי שחקן אינטר. רויטרס
בצורת אישית שנמשכת כבר שישה משחקי ליגה. מאורו איקרדי/רויטרס

אינטר - בולוניה 1:0

איזה שבוע קטסטרופלי מבחינת הנראזורי. אחרי ההפסד בטורינו וההדחה הביתית בפנדלים על ידי לאציו ברבע גמר הגביע, הגיעה מבוכה ביתית מול קבוצה שלא ניצחה ב-14 משחקי הליגה האחרונים ולא ניצחה בחוץ מאז דצמבר 2017! סינישה מיכאילוביץ' חזר לקדנציה שנייה במקום פיפו אינזאגי שהושפל 4:0 על ידי פרוזינונה במחזור הקודם, וזכה לבכורה חלומית מול אחת האקסיות שלו, עם ניצחון ראשון של בולוניה בסן סירו מאז מרץ 2013. סדריק ערך בכורה בהרכב של אינטר וגם ראג'ה נאינגולן חזר ל-11, אבל המארחים התקשו ליצור מצבים ונענשו במצב נייח בדקה ה-32, כאשר פדריקו סנטאנדר הקדים את דאלברט וכבש בנגיחה לאחור. לוקאש סקורופסקי מנע ממאורו איקרדי, לאוטרו מרטינס ואנדראה ראנוקיה המחליף להשוות, והלחץ על לוצ'יאנו ספאלטי גובר. לראשונה מאז 1956, אינטר לא מצליחה לכבוש בשלושת המשחקים הראשונים של השנה, ובנוסף הבצורת של איקרדי התארכה לשישה משחקי ליגה.

עוד באותו נושא

התקפת מעבר: נסו לזהות עשר מההעברות הגדולות של חלון ינואר

לכתבה המלאה
קשישטוף פיונטק מילאן. AP
צמד בגביע, גול גם בליגה. קשישטוף פיונטק/AP

רומא - מילאן 1:1

השביעייה המהדהדת שספגה רומא במשחק הגביע בפירנצה הגבירה את הלחץ על אוזביו די פרנצ'סקו, שקיווה להשיג קצת שקט עם ניצחון על מילאן שהיה מעלה את קבוצתו על חשבונה למקום הרביעי שמוליך לליגת האלופות. אלא שלמילאן יש את קשישטוף פיונטק הרכש הטרי מגנואה, שאחרי הצמד בגביע מול נאפולי, הרשית גם לרשת רומא עם ליטוף של הכדור בדקה ה-26. ניקולו זאניולו הקשר הצעיר השווה דקה אחרי ההפסקה כשניצל ערבובייה בהגנת מילאן. התיקו הזה מותיר את הקבוצה של גאטוסו עם נקודה יותר מרומא במקום הרביעי. הרומאים יקוו לחזור לנצח במחזור הבא אצל קייבו האחרונה, כשלאחר מכן הם יארחו את פורטו במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר ליגת האלופות.

משחקים נוספים

אודינזה - פיורנטינה 1:1
לאודינזה: ינס לארסן (56). לפיורנטינה: אדימילסון פרננדס (65)

גנואה - ססואולו 1:1
לגנואה: טוני סנאבריה (41). לססואולו: פיליפ ג'וריצ'יץ' (28)

ספאל - טורינו 0:0

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully