וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב - הפועל חיפה: ראיקוביץ' החלים, שלומי אזולאי צפוי לפתוח

השוער צפוי לעלות בהרכב של המוליכה (20:30, ספורט1), אצילי עשוי לחזור ל-11. ורמוט יחליף את זמיר המורחק, תמאש כשיר

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב

פרדראג ראיקוביץ' לקח חלק מלא באימון המסכם של מכבי תל אביב והוא אמור לפתוח מחר מול הפועל חיפה. הסרבי החמיץ את שני האימונים האחרונים בשל מחלה, אך הערב התייצב לאימון ונראה שיעלה ב-11. המאמן ולאדן איביץ' צפוי לערוך מספר שינויים בהרכב ביחס לזה שפתח מול הפועל חדרה. שחר פיבן, דור פרץ, עומר אצילי ואולי אף יונתן כהן, מועמדים לפתוח מחר. איביץ' דיבר עם השחקנים על המשחק מחר והוא רוצה להמשיך לנצח, אבל הסרבי גם פוזל לעבר משחק הגביע באמצע השבוע מול בני סכנין.

בתוך כך הגיעו הערב בן מנספורד וברק יצחקי לאשדוד כדי לצפות במשחק מול הפועל חדרה. השניים היו מרוצים מההופעה של אילון אלמוג, חביב אוחיון ועדן קארצב שערכו הופעות בכורה בהפועל חדרה. במכבי ימשיכו לעקוב אחר השלושה שעשויים לחזור למכבי תל אביב לקראת העונה הבאה. השער שכבש אלמוג חיזק עוד יותר את התחושה שהיה נכון לא למכור אותו לבית"ר ירושלים. אוחיון, על אף שספג צמד, ערך טבילת אש ראשונה ובמכבי מתכננים ליהנות ממנו בעתיד כשוער ראשון - אולי אפילו מיד אחרי הקדנציה של ראייקוביץ'. גם קארצב רשם משחק טוב במרכז השדה של חדרה ובמכבי בונים עליו כמחליף של דור פרץ, בהנחה שהאחרון יימכר לחו"ל.

שוער מכבי תל אביב פרדראג ראיקוביץ'. ברני ארדוב
מרגיש טוב. ראיקוביץ'/ברני ארדוב

הפועל חיפה

שחקן הרכש החדש של הפועל חיפה, שלומי אזולאי, צפוי לפתוח במשחק מחר נגד מכבי תל אביב ותורגל בהרכב. גבריאל תמאש כשיר וצפוי לפתוח כשגילי ורמוט יחליף את נס זמיר המורחק. עידן שמש לא כשיר ולא יהיה בסגל. "יש לנו אמונה שאפשר לנצח גם את מכבי תל אביב", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שזו המשוכה הכי גבוהה שיש אבל יש לנו סגל איכותי שיכול להפתיע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
גילי ורמוט שחקן הפועל חיפה מול דור פרץ שחקן מכבי תל אביב. אדריאן הרבשטיין
חוזר להרכב. ורמוט/אדריאן הרבשטיין

טריוויה

* 114 מפגשים נערכו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי תל אביב מובילה 30:51 בניצחונות ועוד 33 משחקים לא הוכרעו.

* מכבי תל אביב ברצף של 26 משחקי ליגה ללא הפסד, מאז נוצחה 3:2 בטדי על ידי בית"ר ירושלים במחזור הרביעי של הפלייאוף העליון בעונה שעברה. בדרך לעונה נקייה מהפסדים?

* מכבי תל אביב סיימה את המחזור הקודם עם 21 נקודות יתרון בפסגה (שיא ליגה חדש) ותוכל לשבור גם את הפרש השיא לאלופה שעומד על 16 נקודות (שלה ב-2013/14 ושל מכבי חיפה ב-2005/06).

* מכבי תל אביב ניצחה בשמונה מתשעת משחקי הבית שלה העונה, עם הפרש שערים 2:25.

* הפועל חיפה סופרת 10 משחקי ליגה רצופים ללא הפסד, מתוכם חמישה ניצחונות. זה הרצף הכי ארוך של הקבוצה מאז ינואר-מאי 2001, אז היו לה 12 משחקים ללא הפסד, עד שמכבי תל אביב עשתה לזה סוף עם 0:4.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully