וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתח בהפועל באר שבע לקראת מכבי נתניה: "מהשבועות הקשים שהיו העונה"

2.2.2019 / 11:04

האלופה מחפשת קצת שקט, שחקן הודה: "זו תהיה קלישאה לומר שהמשחק הוא החשוב ביותר העונה, אבל יש אמירה נכונה מזו? כל כך אכזבנו את האוהדים, את אלונה ואת עצמנו, צריך לתת הכל" (18:30, ספורט4)

צילום: יוסי ציפקיס ועידו שחם, עריכה: מתן חדד

דריכות ומתח בהפועל באר שבע לקראת המשחק הערב (שבת, 18:30, ספורט4) מול מכבי נתניה. "זה היה אחד השבועות היותר קשים של המועדון העונה. כולם מקווים לסיים אותו בצורה חיובית אחרי המשחק מול נתניה", אמר גורם במועדון בסוף השבוע.

השבוע המדובר כלל תבוסה להפועל רעננה, בילוי מצולם של שחקנים שגרם לעצבים, הגעה יוצאת דופן של אוהדים לאימון, אסיפה דרמטית של המאמן ברק בכר שפרק לא מעט כעס, ולקינוח, מגעים לעזיבה של שחקנים כמו חן עזרא ועדן בן בסט, שבינתיים נותרו בקבוצה ועדיין לא ברור היכן יהיו ביום שלישי בערב, כשחלון ההעברות ייסגר.

כמעט בלתי נתפס שאחרי שלוש אליפויות רצופות ושליטה מלאה בכדורגל הישראלי, הפועל באר שבע של תחילת פברואר 2019 רוצה לעמוד רק במטרה צנועה של כניסה לפלייאוף העליון. אלא שזו המציאות בבירת הנגב וכשהיא מחוץ לגביע המדינה, מה שנותר הוא הכרטיס לשש האחרונות ואולי בהמשך, אם משהו ישתנה לטובה והקבוצה תתייצב, מאבק על מקום במוקדמות הליגה האירופית.

"זו תהיה קלישאה לומר שהמשחק הערב מול מכבי נתניה הוא החשוב ביותר העונה, אבל יש אמירה יותר נכונה מזו?", שאל הבוקר אחד השחקנים. "איכזבנו כל כך את האוהדים העונה, את אלונה ואסי ואת עצמנו. זה משחק שצריך לבוא ולתת בו את הכל כי מכבי נתניה זו קבוצה שרצה 90 דקות ועובדת. מי שיחשוב שרק בדיבורים אפשר לנצח את המשחק הזה, לא מבין כלום".

שחקני הפועל באר שבע קווין טאפוקו, שיר צדק, חאתם עבד אלחמיד. קובי אליהו
אולי מהמשחק הזה האלופה תצא לדרך חדשה?/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully