וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטאר זכתה בגביע אסיה לראשונה בתולדותיה אחרי 1:3 בגמר על יפן

מארחת מונדיאל 2022 חגגה זכייה היסטורית: עלמואז (12) עם מספרת אדירה, עבדולאזיז (27) ועפיף (82) כבשו, מינאמינו (69) רק צימק

וידאו: רויטרס

הצהרת כוונות מדהימה: מארחת מונדיאל 2022, קטאר, זכתה היום (שישי) לראשונה בתולדותיה בגביע אסיה, אחרי שהפתיעה את יפן בגמר וגברה עליה 1:3. מדובר בזכייה ראשונה אי פעם בטורניר של הקטארים, שעד היום הישג השיא שלהם בטורניר היה הגעה למקום החמישי ב-1984 ו-1988. מספרת פשוט מדהימה של עלי עלמואז (12), שער אדיר נוסף של חאתם עבדולאזיז (27) ופנדל של אכרם עפיף (82) סידרו לקטארים חגיגה אדירה באבו דאבי, טאקומי מינאמינו (69) הצליח רק לצמק.

מספרת של שחקן נבחרת קטאר עלי עלמואז נגד נבחרת יפן, גמר אליפות אסיה 2019. AP
המספרת המדהימה של עלי עלמואז/AP

יפן הגיעה כפייבוריטית ברורה, אבל קטאר סיפקה מחצית ראשונה מהסרטים שהדהימה את כולם. הנבחרת של פליקס סאנצ'ס הציגה כדורגל נהדר, מהיר, התקפי וכמעט שלא שגתה. בדקה ה-12 הקטארים היו בעננים כשעלי עלמואז כבש מספרת פשוט מטורפת כדי להעלות את קטאר ליתרון. זה היה שערו התשיעי של עלמואז בטורניר, הוא זכה בתואר מלך השערים והפך לראשון בהיסטוריה שכובש יותר משמונה שערים בטורניר של גביע אסיה. היפנים ההמומים לא הצליחו להגיב, ובדקה ה-27 חאתם עבדולאזיז שיגר טיל אדיר ברגל שמאל וקבע 0:2 מדהים לקטאר בהפסקה.

במחצית השנייה יפן הגבירה את הלחץ, והצליחה לצמק הודות לשער של חברו של מונס דאבור לרד בול זלצבורג, טאקומי מינאמינו (69). זה היה גם השער הראשון שקטאר ספגה עד כה בטורניר. מאיה יושידה נגע ביד בדקה ה-82, השופט הלך ל-VAR וקיבל החלטה להעניק לקטאר פנדל. אכרם עפיף, שבישל את השערים הראשונים, ניגש לבעוט, לא נלחץ, וקבע את תוצאת המשחק: 1:3 היסטורי לקטאר. אכזבה אדירה ליפנים, הישג אדיר לקטארים.

עוד באותו נושא

חלון בשיגעון, זמן הסיכומים: כל ההעברות הגדולות בחודש האחרון

לכתבה המלאה
נבחרת קטאר חוגגת זכייה באליפות אסיה. רויטרס
שחקני נבחרת קטאר עשו היסטוריה/רויטרס

קטאר תנסה להמשיך במגמת השיפור האדירה שלה לקראת המונדיאל אותו תארח בחורף 2022. היא תשתתף בטורניר הקופה אמריקה הקרוב שייערך הקיץ (בין יוני ליולי) בברזיל, בו הוגרלה לבית מסקרן יחד עם ארגנטינה, קולומביה ופרגוואי. באופן משעשע, הנבחרת השנייה שהוזמנה להשתתף בטורניר יחד עם קטאר היא לא אחרת מהנבחרת שהפסידה לה היום, יפן. היפנים ינסו להתאושש מההפסד הכואב בגמר והם ישחקו בבית יחד עם אורוגוואי, אקוודור וצ'ילה.

נבחרת קטאר חוגגת זכייה באליפות אסיה. רויטרס
נתראה בברזיל. שחקני נבחרת קטאר/רויטרס

ומה תגידו על הנביא צ'אבי? שניבא בתחזית שלו את הזכייה של קטאר והניצחון בגמר על יפן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully