וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע איטלקי: בתום דרמה גדולה, לאציו גברה 3:4 על אינטר בפנדלים והעפילה לחצי הגמר

פנדל מפוקפק של איקרדי בדקה ה-122 שלח את המשחק לדו קרב מהנקודה אחרי כיבוש של אימובילה (108), נאינגולן ומרטינס החמיצו

עריכת וידאו: מתן חדד

רבע גמר הגביע האיטלקי העונה ייזכר כנראה בדברי הימים של הכדורגל האיטלקי, עם שלושה משחקים לפנתיאון. אחרי ה-1:7 יוצא הדופן של פיורנטינה על לאציו וה-0:3 הסנסציוני שהנחילה אטאלנטה ליובנטוס, המפגש הערב (חמישי) בין לאציו לאינטר סיפק דרמה אדירה בסיומה לאציו זכתה בכרטיס האחרון לחצי הגמר עם ניצחון 3:4 בפנדלים, אחרי 1:1 בתום 120 דקות.

המשחק לא התעלה לרמה גבוהה במשך 90 הדקות הראשונות, כאשר ניתן לומר שלאציו הייתה עדיפה במקצת וסמיר האנדנוביץ' היה הבולט בשורות אינטר. עם הכניסה להארכה, לאציו הפגינה יותר תעוזה וגם באה על שכרה. צירוף מסירות בין באסטוס לצ'ירו אימובילה, הסתיים בבעיטה חלשה של האחרון אותה הסלובני לא הצליח לעצור (108). המארחת לחצה, אבל העצבים דיברו ועבירה גסה של קוג'ו אסאמואה זיכתה אותו בכרטיס אדום. השחקנים של לוצ'יאנו ספאלטי לא אהבו את ההחלטה, לחצו את השופט והוא בתגובה רץ ל-VAR וביטל את הכרטיס. בדקה ה-122, שניות ספורות לפני הסיום, שטפן ראדו ספק פגע במאסימו ד'אמברוסיו, השופט שוב הביט ב-VAR, שלף כרטיס אדום לרומני שהשתולל מזעם וסידר לאיקרדי הזדמנות לשלוח את המשחק לדו קרב מהנקודה הלבנה, וכמובן שהארגנטינאי לא התבלבל ונעץ את הכדור ברשת (125).

דו קרב הפנדלים היה מותח במיוחד. לאוטרו מרטינס נעצר ראשון אצל סטראקושה, ריזה דורמיסי החמיץ מיד אחריו. הבעיטה האחרונה של אינטר הייתה של ראג'ה נאינגולן, שבעט חזק למרכז השער ברשלנות ונעצר. לוקאס לייבה עשה צדק בסיום ושלח את החבורה של סימונה אינזאגי לחצי הגמר למפגש לוהט מול מילאן.

צ'ירו אימובילה לאציו חוגג. GettyImages
תוצאה שעשתה צדק. צ'ירו אימובילה בטירוף/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully