וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הליגה הספרדית בכדורגל תהיה הספונסר של גביע דייויס

טורניר הטניס המתחדש הודיע כי נסגרה עסקה מול הלה ליגה, במסגרתה תקדם הליגה את משחקי הטניס בחודש אוקטובר הקרוב. בסופ"ש: משחקי הפלייאוף

ג'רארד פיקה שחקן ברצלונה חוגג שער. רויטרס
שיתוף הפעולה בין גביע דייויס לכדורגל הספרדי נמשך. פיקה/רויטרס

אחרי שהודיעו מוקדם יותר השבוע כי חברת "לואי ויטון" תהיה זו שתעצב את הגביע החדש, הפתיעו היום (חמישי) שוב מארגני גביע דייויס כשחשפו את הספונסר החדש של הטורניר. הלה ליגה, הליגה הספרדית בכדורגל, תהיה נותנת החסות הרשמית לטורניר, שכזכור משנה את הפורמט שלו השנה.

ההסכם נחתם לארבע שנים ובמסגרתו: "לה ליגה תקדם את גביע דייויס דרך השידורים הבינלאומיים שלה באירופה, אסיה, אפריקה, ארצות הברית ואמריקה הלטינית. הקמפיין ישווק במהלך משחקי הליגה בחודש אוקטובר". נשיא איגוד הטניס העולמי (ITF) דייויד האגרטי מסר: "שיתוף הפעולה בין ענפי ספורט שונים זו יוזמה חדשנית של גביע טניס. זה ירחיב את החשיפה שלנו מעבר לאוהדי טניס גם לאוהבי ספורט. אחת המטרות שלנו היא לעזור למשחק לגדול ואנחנו מחפשים לעשות את זה במגוון דרכים שונות".

בסוף השבוע הקרוב יתקיימו משחקי המוקדמות לטורניר הגמר של גביע דייויס, שייערך ב-24-18 בנובמבר ב"קאחה מג'יקה" במדריד, ספרד. 24 נבחרות יתמודדו על 12 כרטיסים לאירוע הגמר ויחברו לשש הנבחרות שכבר הבטיחו את מקומן: קרואטיה, צרפת, ארצות הברית, ספרד, ארגנטינה ובריטניה.

השחקן הבכיר ביותר שייטול חלק במשחקים בסוף השבוע הוא סשה זברב. המדורג שלישי בעולם יוביל את גרמניה מול הונגריה. גם נבחרת רוסיה שלחה סגל חזק מאוד למפגש החוץ מול שוויץ, שכולל את קארן חצ'אנוב (11 בעולם) ודניל מדבדב (16). דניס שפובאלוב (25) יוביל את קנדה מול סלובקיה בחוץ.

הרשימה המלאה של המפגשים:

ברזיל - בלגיה, אוזבקיסטן - סרביה, אוסטרליה - בוסניה, הודו - איטליה, גרמניה - הונגריה, שוויץ - רוסיה, קזחסטן - פורטוגל, צ'כיה - הולנד, קולומביה - שבדיה, אוסטריה - צ'ילה, סלובקיה - קנדה, סין - יפן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully