וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס שמטה יתרון 1:3 וסיימה ב-3:3 ביתי מול פארמה, האמשיק נפרד מנאפולי

צמד של כריסטיאנו רונאלדו נענה בשני שערים של ז'רביניו (כולל אחד בדקה ה-93), שקבע הפתעה גדולה וחלוקת נקודות. נאפולי ניצחה 0:3 את סמפדוריה, האמשיק עזב לסין

עריכת וידאו: מתן חדד

אחרי סיבוב גביע מפתיע במיוחד, הסרייה A חזרה היום (שבת) עם שלושה משחקים במסגרת המחזור ה-22. במוקד, יובנטוס נראתה בדרך לניצחון, אבל שמטה יתרון 1:3 בדרך ל-3:3 ביתי נגד פארמה. נאפולי נקמה בסמפדוריה על התבוסה 3:0 בסיבוב הראשון עם ניצחון ביתי זהה, אמפולי סיימה ב-2:2 מול האחרונה קייבו.

הדרמה בנאפולי הגיעה בסיום, כאשר התברר כי היה זה משחקו האחרון של הקפטן מארק האמשיק. הקשר הסלובקי בן ה-31 עוזב את נאפולי אחרי 12 שנים, כשיאן ההופעות והשערים של המועדון, לטובת חוזה עתק בסין, שם חתם לשלוש שנים בשורות דליאן יפאנג שתשלם 15 מיליון יורו.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן יובנטוס. GettyImages
סייייייייייייי לא הספיק הפעם/GettyImages

יובנטוס - פארמה 3:3

אחרי ההדחה מהגביע והתבוסה 3:0 נגד אטאלנטה, הגברת הזקנה נראתה כאילו שהיא מתאוששת והובילה כבר 1:3 עד הדקה ה-74, אבל אז צמד של ז'רביניו קבע סנסציה וחלוקת נקודות בין השתיים.

השער הראשון במשחק הגיע בדקה ה-36. בלס מטוידי מצא את כריסטיאנו רונאלדו, שבעט מצד שמאל של הרחבה עם רגל ימין לפינה הרחוקה וקבע 0:1. דניאלה רוגאני הכפיל בדקה ה-62, כשהפעם מטוידי הגביה משמאל, רונאלדו רק שפשף בנגיחה וזה חזר אל רוגאני שהמשיך פנימה את ה-0:2.

אנטונינו בארילה צימק בדקה ה-64 עם נגיחה יפה אחרי הגבהה של יוראי קוצקה, אבל אז הגיע שער נוסף של רונאלדו. ועוד איזה שער זה היה. מריו מנדז'וקיץ' הגביה מימין, הפורטוגלי עלה מעל השומר שלו נהדר ונגח פנימה את ה-17 שלו העונה, יותר מכל אחד אחר בליגה האיטלקית. ז'רביניו צימק בדקה ה-74 עם עקב שפגע באחד משחקני ההגנה ושינה כיוון, ובדקה ה-93 הושלמה הסנסציה כשז'רביניו בעט מקרוב חזק ופנימה את ה-3:3 אחרי בישול של רוברטו אינגלזה. איזו דרמה. מה קורה להגנה של יובנטוס, שספגה שישה שערים תוך שלושה ימים?

עוד באותו נושא

התקפת מעבר: נסו לזהות עשר מההעברות הגדולות של חלון ינואר

לכתבה המלאה
ז'רביניו פארמה כריסטיאנו רונאלדו יובנטוס. GettyImages
אחד חוגג, אחד בהלם. ז'רביניו/GettyImages
ארקדיוש מיליק שחקן נאפולי. רויטרס
הגיע ל-12 שערי ליגה. ארקדיוש מיליק/רויטרס

נאפולי - סמפדוריה 0:3

אף קבוצה לא הצליחה לנצח בסן פאולו מאז ה-2:4 של רומא במרץ אשתקד, וגם סמפדוריה ופאביו קוואליארלה הלוהט נפלו קורבן למבצר הביתי. החלוץ בן ה-36, שהוחזר לסגל נבחרת איטליה אחרי כמעט תשע שנים בעקבות השוואת שיא הכיבושים של גבריאל באטיסטוטה (11 מחזורים ברציפות), נעצר במגרש האהוב עליו ועל ידי האקסית אותה הוא אוהד. בסיבוב הקודם הוא כבש עם העקב ב-0:3 הביתי של סמפ, אבל הפעם ראה את חסוס קאייחון מבשל בדקה ה-25 לארקדיוש מיליק הפולני ובחלוף דקה גם ללורנצו אינסינייה. שער נוסף של מיליק נפסל בגלל נבדל, אבל נקמת המארחת בכל זאת הושלמה עם שער שלישי, כשהמחליף סימונה ורדי דייק מהנקודה הלבנה בדקה ה-89 וחגג שער שני העונה. סמפדוריה נותרה ללא ניצחון בסן פאולו מאז 1998.

מארק האמשיק שחקן נאפולי (משמאל) לאחר משחקו האחרון עם דריס מרטנ. GettyImages
נאפולי נפרדת מאגדה. דריס מרטנס מבקש מהאוהדים להריע לקפטן מארק האמשיק/GettyImages
פאביו קוואליארלה שחקן סמפדוריה לפני אלסעיד הוסאי שחקן נאפולי. GettyImages
הרצף נקטע באצטדיון האהוב עליו. פאביו קוואליארלה/GettyImages

משחק נוסף

אמפולי - קייבו 2:2
לאמפולי: פרנצ'סקו קאפוטו (45 ו-52), לקייבו: עמנואלה ג'אקאריני (31), מריוש סטפינסקי (45)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully