וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד: רועי גורדנה יחתום בחמישי

30.1.2019 / 22:04

הקשר בן ה-28 נפרד מסלאבן בלופו הקרואטית ויקבל חוזה עד תום העונה. באשדוד הבהירו: משה אוחיון מאמן ראשי ל-30 ימים, כפי שמאפשר התקנון למי שלא מחזיק בתעודת פרו

צילום וידאו: שלומי גבאי, עריכת וידאו: מתן חדד

רועי גורדנה צפוי לחתום מחר (חמישי) במ.ס. אשדוד. הקשר המריא הערב חזרה ארצה מקרואטיה ומחר הוא אמור להיפגש עם ראשי המועדון וסוכנו גלעד קצב כדי לסגור את כל תנאיו בקבוצה עד תום העונה. גורדנה יחזק את חוליית הקישור של אשדוד וכעת יקדישו במועדון את כל הזמן כדי לסגור לפחות עם בלם אחד. באשדוד בונים על כך שחלון ההעברות ברוב הליגות באירופה ייסגר מחר בלילה, ואז יהיה מספר לא מבוטל של שחקנים ללא קבוצות. במצב כזה עשויה הקבוצה למצוא בלם איכותי.

גורדנה בן ה-28 שיחק בחצי העונה האחרונה בסלאבן בלופו הקרואטית, במדיה כבש שלושה שערים ובישל אחד ב-16 משחקי ליגה. אשדוד תהיה הקבוצה השישית שלו בליגת העל, אחרי שהחל את הקריירה בהפועל תל אביב ושיחק גם בהפועל פתח תקוה, הפועל באר שבע, מכבי פתח תקוה ובני יהודה.

רועי גורדנה שחקן בני יהודה. ברני ארדוב
תחנה שישית בליגת העל. רועי גורדנה/ברני ארדוב

באשדוד הבהירו הערב לארגון המאמנים שמשה אוחיון הוא מאמן ראשי לתקופה של 30 ימים, כפי שמאפשר התקנון למי שאינו בעל תעודת פרו. באשדוד יצרפו בתקופה הקרובה מאמן עם תעודת פרו שיעבוד לצד אוחיון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully