וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון היסטורי להפועל כפר סבא - 0:3 על פואטייה ברבע גמר גביע האתגר

גביע האתגר: הקבוצה הישראלית שעושה חיל באירופה השיגה מקדמה מצוינת לקראת הגומלין. 14 נקודות לברתלומי הפולני. שגיא ברעם: "הם זילזו בנו, ופשוט שיחקו פח, פחות מרמה של ליגה ישראלית. המשחק בחוץ לא יהיה דומה למה שהיה כאן"

שחקני הפועל כפר סבא כדורעף. איגוד הכדורעף, אתר רשמי
הישג נהדר. כפר סבא חוגגת/אתר רשמי, איגוד הכדורעף

הפועל כפר סבא המשיכה הערב (רביעי) ברצף ההישגים הנהדר שלה באירופה כשניצחה 0:3 (22:25, 18:25, 19:25) באולם איינשטיין את סטאד פואטייה מהליגה הצרפתית החזקה במסגרת רבע גמר גביע האתגר, והשיגה בכך מקדמה נפלאה לקראת משחק הגומלין, שייערך ב-13 בפברואר. בכך עשו הירוקים היסטוריה, כשהפכו לקבוצה הישראלית הראשונה שנמצחת בשלב רבע הגמר.


מאחר וניצחון 1:3, כמו גם 0:3, שווים שניהם שלוש נקודות בחישוב משחקי הבית-חוץ, המשמעות של אחת מתוצאות אלו לטובת פואטייה בעוד שבועיים תהיה שהמשחק יוכרע במערכת זהב - כפי שקרה בשבוע שעבר במשחק הנשים של כפר סבא. את הגברים הוליך הערב קלות' ברתלומי הפולני, שהגיע לקבוצה במהלך הפגרה ונראה שהשתלב מצוין. הוא סיים את המשחק עם 14 נקודות, אחת יותר מאיליה גולדרין.

"עוד לא עשינו שום דבר, זו רק מחצית מהדרך", אמר בסיום שגיא ברעם, מאמן כפ"ס המרוצה, שלא חסך ביקורת מהירבה על התנהלותה לפני המשחק ובמהלכו. "לטוב ולרע, אני לא בנאדם של פוליטיקלי קורקט. אולי הרבה מאמנים אחרים היו עומדים פה ואומרים 'הישג עצום', 'ניצחון היסטורי', אבל האמת היא שהם הורידו אותנו לרמה שלהם. הם זילזלו בנו. ראיתי את זה אתמול, כשהם נחתו ולא עשו אימון ערב. רואים את זה בהתנהלות שלהם מהשניה שהם נחתו. באו לפה לטיול, לא באו לפה לשחק כדורעף. הם בונים על המשחק השני, על הביתיות שלהם. כמובן שבתרחיש הגרוע ביותר אם אנחנו חוטפים שם אז תהיה מערכת זהב. מטרה זה לקחת שם שתי מערכות, ואז נדבר על הישג".

ברעם המשיך ודיבר על ההופעה של היריבה: "היום לא שיחקנו טוב, אני לא מרוצה מהמשחק שלנו, אבל הם פשוט שיחקו פח. ראיתי הרבה דברים בחיים, ומשהו מאוד מוזר לי בהתנהלות של הקבוצה, כי גם אם הם הופיעו בהרכב חסר, זאת לא הדרך להופיע, יש איזה גאווה של מועדון, אבל אני דואג לצד שלי, הם לא מעניינים אותי. הם שיחקו רע, רע מאוד, פחות מרמה של ליגה ישראלית. אני חושב שההגנה שלנו צריכה לעלות בארבע רמות, שיחקנו הגנה קטסטרופה היום. ההתקפה יכולה הרבה להשתפר, אבל בכל מקרה אנחנו לוקחים את הניצחון, אין מה לקחת הרבה חוץ מהניצחון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully