וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גודל דיבר לראשונה על גמר ה-NFC, שון פייטון עקץ אותו?

הקומישינר הודה במסע"ת לקראת הסופרבול: "הייתה צריכה להיות שריקה. זה קורה ואנחנו מנסים להשתפר" והתייחס גם לסוגיית קולין קפרניק. מאמן הסיינטס ספק לבש חולצה עם ציור של גודל בתור ליצן

שבוע וחצי המתין הקומישינר המושמץ של ה-NFL, רוג'ר גודל, עד שהביע את עמדתו לגבי טעות השיפוט החמורה שהשפיעה על גמר ה-NFC ועזרה ללוס אנג'לס ראמס להעפיל לסופרבול על חשבון ניו אורלינס.

היום (רביעי), אולי בלית ברירה, התייצב גודל מול המיקרופונים באטלנטה, למסיבת העיתונאים הקבועה שלו במסגרת שבוע הסופרבול וכמובן שמיד נשאל על המקרה ועל השתיקה שלו, שהובילה לביקורת עזה מכיוון הסיינטס (המאמן שון פייטון אפילו ספק לבש חולצה עם ציור של גודל מחופש לליצן, דומה לזו שמאט פטרישיה לבש בעבר).

"אנחנו מבינים את התסכול של האוהדים", אמר גודל, "שוחחתי עם המאמן פייטון, הקבוצה והשחקנים. אנחנו מבינים מה שהם חשים כרגע. נבחן שוב את כל נושא ההילוכים החוזרים, אך אנחנו לא מבטיחים שום דבר. אין ספק שזה מהלך שהיה צריך להישרק כעבירה. טעויות כאלה קורות והליגה פשוט צריכה לעשות עבודה יותר טובה ולמנוע אותן. הטכנולוגיה לא תפתור את כל הבעיות, אבל צריך לשפר את השימוש בה. לקיים משחק חוזר או לשנות את תוצאת המשחק שהתקיים זה לא משהו ששקלנו כלל".

גודל נשאל גם מדוע לדעתו קולין קפרניק לא מקבל עבודה בליגה: "הקבוצות שלנו הן אלו שלוקחות החלטות לגבי שחקנים שהן רוצות בסגל שלהן. כל החלטה כזו היא פרטית ושייכת לקבוצה, ונלקחת עם טובת הקבוצה לפני הכל. כולם רוצים לנצח ויעשו הכל לשם כך. אני חושב שאם קבוצה כלשהי תחליט שקולין יכול לעזור לה, היא תיקח אותו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully