וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנט פטרסבורג: פטרה קביטובה ניצחה 2:6, 6:7 (3) את ויקטוריה אזרנקה

ארבעה ימים בלבד אחרי שהפסידה בגמר אליפות אוסטרליה, חזרה הצ'כית לסבב והרשימה מאוד. מריה שראפובה פרשה מהטורניר בשל פציעה בכתף

עריכת וידאו: מתן חדד

ארבעה ימים בלבד אחרי שהפסידה בגמר אליפות אוסטרליה, חזרה היום (רביעי) פטרה קביטובה לסבב בטורניר סנט פטרסבורג ונראה שלא סבלה מעייפות או ירידת מתח כלשהי. הצ'כית בת ה-28, שטיפסה עד המקום השני בעולם בעקבות ההצלחה הגדולה במלבורן, נזקקה לשעה ועוד 40 דקות על מנת לנצח 2:6, 6:7 (3) את ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית תוך שהיא מגישה 9 אייסים ומדייקת ב-75% מההגשות הראשונות שלה. אזרנקה הצליחה לחזור מפיגור 5:1 ל-5:5 במערכה השנייה, אבל לא הצליחה למשוך את המומנטום וקביטובה השלימה את העבודה בדרך לסיבוב הבא.

מריה שראפובה, שהייתה אמורה לשחק בדרבי רוסי מול דריה קסאטקינה, נאלצה לפרוש עוד לפני חבטת הפתיחה של המשחק הזה. המדורגת 29 בעולם סובלת מכאבים בכתף ימין ולא הצליחה להתמודד עם זה. "ניסיתי לעשות כל מה שאפשרי כדי להיות מוכנה להתחרות השבוע, אבל כתף ימין שלי ממשיכה להפריע לי", אמרה שראפובה, "אפגש עם צוות הרופאים שלי בימים הקרובים ונעריך את המצב. אני מחכה כבר לחזור להתחרות כמה שיותר מהר. היה מיוחד בשבילי לשחק מול הקהל הביתי שלי השבוע והלוואי שהייתי יכולה להמשיך לשחק בטורניר הפנטסטי הזה".

פטרה קביטובה טניסאית צ'כית. AP
הרשימה מאוד. קביטובה/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully