וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היורש של כספי? תחזית: זוסמן צפוי להיבחר במקום ה-50 בדראפט

ב- the athletic פרסמו את מוק הדראפט הראשון ופורוורד מכבי ת"א ממוקם גבוה יחסית: "הוא קולע טוב מבחוץ ומוסר, פרוספקט מעניין"

באדיבות ONE

בזמן שדני אבדיה מככב בעיקר בקבוצת הנוער של מכבי תל אביב, יובל זוסמן הולך ומבסס את עצמו כאחד השחקנים החשובים של יאניס ספרופולוס בעיקר בליגה, אבל גם ביורוליג, שם הוא נתן כמה משחקים טובים ובראשם כמובן המשחק שבו הוא קלע 15 נקודות והוריד 6 ריבאונדים בניצחון המפתיע ברוסיה על צסק"א מוסקבה.

אמש (שלישי) פורסמה ב-the athletic תחזית הדראפט הראשונה לקראת השנה הבאה ועל פיה זוסמן מיועד להיבחר במקום ה-50 בדראפט, יותר גבוה מכל תחזית אחרת. "זוסמן היה ה-MVP של אליפות אירופה לעתודה שבה ישראל זכתה ויש לו תפקיד מפתח במכבי תל אביב, קבוצת יורוליג", כך נכתב, "הוא קולע ב-43 אחוזים מבחוץ, מוסר טוב והוא פרוספקט מעניין מאוד".

שחקני מכבי תל אביב יובל זוסמן, ג'ייק כהן. דני מרון
הישראלי הבא ב-NBA? יובל זוסמן/דני מרון

כזכור, לפני שבועיים פורסם מאמר נרחב על הביקור של ג'ונתן גבעוני מומחה הדראפט של ESPN, בו הוא נתן את רשמיו על זוסמן ואבדיה. על זוסמן הוא כתב: "יובל זוסמן הולך וצובר תאוצה כפוטנציאל להיבחר בסיבוב השני כבר בדראפט הקרוב. הוא הרשים בליגה הישראלית, עם מהלכים גדולים בשני צדי המגרש ברבע הרביעי. יש לו סייז מצוין לשחקן כנף ומבנה הגוף שלו הולך ומשתפר. יש לו אורך מרשים, עם מוטת ידיים של 2.16 מטר על פי צוות האימון של מכבי תל אביב".

זוסמן רושם העונה ממוצעים של 3.2 נקודות ו-1.6 ריבאונדים ב-14 דקות בממוצע ביורוליג. בליגה זוסמן רושם ממוצעים של 8.1 נקודות, 3.7 ריבאונדים ו-2.6 אסיסטים ב-15 משחקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully