וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי המותחן באשדוד: מכבי ת"א תנסה להפחית מהעומס לקראת באסקוניה

29.1.2019 / 8:27

השחקנים יקבלו יום חופש, אחרי הניצחון שהגיע רק לאחר שתי הארכות. זוסמן: "לא חושב שהיינו יותר טובים, אבל הכי חשוב שניצחנו"

באדיבות ONE

זה היה הרבה יותר קשה ממה שהם ציפו, אבל מכבי תל אביב עשתה צעד נוסף לעבר המקום הראשון בליגת העל, אליו היא צפויה להעפיל עם תום משחקי ההשלמה, כשגברה אמש (שני) 100:104 על מכבי אשדוד בתום שתי הארכות במשחק השלמה מהמחזור ה-12.

הצהובים פתחו את המשחק לא טוב, וראו את פול סטול ומארק טולפסן מפציצים 10 שלשות בפתיחה ומעלים את אשדוד ליתרון דו ספרתי, אלא שהמשך הגנתי טוב יותר הפך את המשחק ונתן למכבי יתרון 9, 3 דקות לסיום. בשלב הזה החלו שחקניו של ספרופולוס לבצע טעויות וראו את אשדוד כופה הארכה אחרי החטאת לייאפ של יובל זוסמן. בהארכה ראתה האלופה את אשדוד שולטת, אך החטאות עונשין של תום מעיין שלחו את המשחק להארכה שנייה, שם כבר הצליחה קבוצת היורוליג לסיים את המשחק.

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב פול סטול מכבי אשדוד. לירון מולדובן
נאלץ לשחק 36 דקות. דיברתולומאו שומר את סטול/לירון מולדובן

שני שחקנים בלבד במכבי שיחקו מעל 30 דקות, למרות שתי הארכות - יובל זוסמן עם 37 דקות וג'ון דיברתולומיאו עם 36 דקות. חוץ מהם גם מייקל רול (30 דקות), סקוטי ווילבקין וג'וני אובריאנט (29 דקות כל אחד) קיבלו דקות משחק רבות מאוד. בקבוצה שוחחו לאחר המשחק והחליטו על שורה של צעדים כדי להוריד מהעומס לקראת המשחק הקריטי נגד ויטוריה ביום חמישי הקרוב ביורוליג. בין ההחלטות, יום חופש לשחקנים היום.

"יש לנו יום מנוחה שאנשים ינוחו ויכינו את הגוף כמו שצריך", אמר יובל זוסמן שסיים עם 15 נקודות ושיא קריירה של 12 ריבאונדים, "באסקוניה זה משחק מאוד חשוב, יש המון משחקים בזמן האחרון ואני מקווה ליום טוב של מנוחה לקראת באסקוניה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. לירון מולדובן
ניסה לחלק את הדקות עם הגבלת החוק הרוסי. ספרופולוס/לירון מולדובן

על המשחק עצמו הוסיף הגארד הישראלי: "אשדוד פתחו את המשחק בסערה, אני לא זוכר עוד קבוצה שהתחילה ככה. הם באו מאוד מוכנים אבל אני שמח שהצלחנו לנצח בסוף. לא חושב שהיינו יותר טובים היום אבל העיקר שניצחנו". זוסמן כאמור פספס שתי הזדמנויות לנצח את המשחק בתום הזמן החוקי והארכה: "רציתי רק להישאר מרוכז, החברה השאירו אותי במשחק. אם הייתי נשאר מרוכז רק במהלך הקודם אז לא הייתי יכול לעשות את המהלך הבא וזה מה שעשיתי".

במכבי התקשו להסביר בסיום המשחק את התנודות הגדולות בין היכולת של הקבוצה ביורוליג ליכולת בליגה, מלבד העומס שיש עליהם, "זה ברור שהקבוצות שממול מגיעות מוכנות יותר", אמר אחד מאנשי הקבוצה, "הן רואות מטרה מול העיניים ואנחנו רואים משחק שצריך להעביר, תוסיף לזה עייפות, ותקבל את מה שראינו במחצית הראשונה נגד גלבוע והיום. כשהיה לנו מטרה מול העיניים, כמו במשחק נגד הפועל ירושלים, ידענו לנצח בקלות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully