וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סופרבול: הקבוצות נפגשו באטלנטה, המלחמה הפסיכולוגית החלה

ניקל רובי קולמן מהראמס טען ש"הגיל משפיע על בריידי" ואז חזר בו, שון מקווי חשף שבליצ'יק שלח לו סמסים אחרי משחקים העונה, גרונק מסרב לדבר על פרישה והעיר מתכוננת למזג אוויר סוער. דיווחים ראשונים לקראת הסופרבול

עריכת וידאו: מתן חדד

שבוע הסופרבול באטלנטה יצא לדרך באופן רשמי בליל אמש (שני), כאשר שחקני שתי המשתתפות, ניו אינגלנד ולוס אנג'לס ראמס, נפגשו באירוע מיוחד בעיר, שמתכוננת למזג אוויר סוער במיוחד בימים הקרובים ומקווה שהמצב לא ייפגע באלפי האוהדים שהגיעו למשחק.

המלחמה הפסיכולוגית כבר בשיאה וניקל רובי קולמן, מגן הפינה של הראמס שהיה מעורב באי-השריקה המפורסמת בגמר ה-NFC מול ניו אורלינס, אמר ל"בליצ'ר ריפורט": "אם נישאר מפוקסים, טום בריידי לאט לאט יתחיל לחשוף את עצמו. אני מאמין שנוכל להגיע אליו כל המשחק. אין ספק שהגיל השפיע עליו העונה. מרשים שהוא עדיין משחק בגילו, אבל אני חושב שהוא בוודאות לא הקוורטרבק שהיה בעבר. התנועה, המהירות, העוצמה של הזרוע. הוא עדיין יכול לזרוק טוב לרוחק, אבל לא עושה את זה כמו פעם. הוא שינה את הסגנון בגלל הגיל שלו והוא לא תמיד חד כמו שהיה".

כמה שעות לאחר שהדברים פורסמו, באירוע באטלנטה, שחקן הראמס כבר ניסה לגמד את הציטוטים שלו וטען כי הם הוצאו מהקשרם: "כולם עשו סיפור גדול ממה שאמרתי. טום בריידי הוא קוורטרבק מצוין. לא רציתי להגיד משהו שלילי עליו. יש לי רק כבוד ל-GOAT. הוא אגדה. אני חושב שלא הבינו אותי נכון. אני לא חושש מכך שהוא יסמן אותי ביום ראשון".

בריידי עצמו נראה מחויך מאוד במהלך האירוע. הוא הגיע לפאנל יחד עם הקוורטרבק היריב, ג'ארד גוף וכאשר נשאל האם יש לו עצות לשחקן הצעיר של הראמס, ענה בחיוך: "אני לא הולך לתת לו שום עצות. יש להם הגנה מצוינת ויש לי מספיק עבודה על הראש".

מעבר לכך, שון מקווי סיפר שביל בליצ'יק, מולו יתייצב בסופרבול, נהג לסמס לו כמעט לאחר כל משחק העונה: "נפגשנו ושוחחנו בקומביין בשנה שעברה וזה היה מגניב. הייתה לנו שיחה מאירת עיניים", אמר מקווי, "והעונה הוא סימס לי אחרי כל אחד מהמשחקים שלנו בערך. העובדה שהוא לקח את הזמן כדי לשלוח הודעה זה משהו מיוחד".

רוב גרונקובסקי, שכרגיל גנב את ההצגה עם כמה ריקודים, נשאל על פרישה אפשרית לאחר המשחק וענה: "זה הדבר האחרון שאני חושב עליו כרגע. אני אוהב את המשחק".

ולסיום, משחק ה"מאדן" המפורסם ערך סימולציה למשחק והגיע למסקנה שהראמס ינצחו 27:30 ושארון דונלד, עם ארבעה סאקים, ייבחר ל-MVP. תעשו עם זה מה שאתם רוצים.

  • עוד באותו נושא:
  • סופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully