וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "יש הרבה משחקים ואנחנו צריכים להתמודד עם זה"

28.1.2019 / 22:20

מאמן מכבי תל אביב ניסה להסביר את היכולת אחרי שקבוצתו גברה על אשדוד 100:104 רק אחרי שתי הארכות. גרינברג: "כואב מאוד"

באדיבות ONE

מכבי תל אביב הצליחה לשרוד הערב (שני) את ביקורה באשדוד, כשהצליחה לנצח 100:104 את מכבי אשדוד אחרי מותחן בן 50 דקות, בסיומו השיגה ניצחון אחרי שתי הארכות. האלופה אמנם תגיע במומנטום חיובי למשחק החוץ נגד באסקוניה ביום חמישי ביורוליג, אבל היא לא תצא בראש שקט בידיעה שהיא כמעט הופתעה ובגדול.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "אני רוצה לברך את השחקנים על הניצחון. ניצחנו את המשחק וזה מה שחושב, יש תירוצים ליכולת הזאת בעיקר לאור לוח הזמנים שלנו, ואני לא אוהב תירוצים אבל זאת המציאות. השחקנים שלנו הגיבו טוב מאוד למהלכים של אשדוד ולפתיחה הטובה שלה. אני רוצה להחמיא במיוחד לג'ייק כהן, ששיחק אחרי פציעה בקרסול ואלכס טיוס שהיה מאוד חולה במהלך השבוע אבל עלה ושיחק טוב".

ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב פול סטול מכבי אשדוד. לירון מולדובן
"לוקח את האחריות עליי". פול סטול/לירון מולדובן

המאמן הוסיף: "אשדוד באו כאנדרדוג, אז הם נלחמו על כל כדור אבל הצלחנו להעלות את רמת ההגנה שלנו בחצי השני וזה גם מה שהצליח להביא לנו את המשחק בסוף. אנחנו צריכים לאושש את השחקנים, לתת להם לנוח כראוי, זאת העבודה שלנו בעיקר בעומס כזה של משחקים. זאת מכבי, ויש לה הרבה משחקים בליגה וביורוליג אז צריכים להתמודד עם זה. חסרנו היום את דני אבדיה ששיחק בטורניר של הנוער וגם חזר חולה, אז לא יכול היה לשחק אבל יש לנו סגל טוב ואיכותי אז אנחנו יכולים להתמודד עם דברים מהסוג הזה".

מאמן אשדוד, בראד גרינברג: "זה כואב מאוד. זה היה משחק קשה והיינו חסרים כמה שחקנים. היו לנו מספר צ'אנסים לנצח את המשחק ולא עשינו את זה. שיחקנו נגד קבוצה עם לא מעט שחקני נבחרות, קבוצה עם כסף גדול. אצלנו יש פחות שחקנים ועם ערך נמוך משלהם, אבל יש לנו המון כישרון.
אני אהיה שמח אם יהיו לי יותר שחקנים שיקלעו יותר נקודות, ואנחנו עדיין מחכים לחזרה של ג'וש קרטר שאני בטוח שיוסיף לנו".

מארק טולפסן: "היו לנו מספר הזדמנויות לנצח והתבאסנו שלא עשינו את זה. ידענו שאנחנו באים למשחק מול קבוצה מצוינת, ונתנו את כל מה שיכולנו. אני משתדל תמיד לעזור לחברים שלי בקבוצה ואנחנו תמיד עושים הכל בשביל לנצח". פול סטול: "מבאס שאנחנו בתחתית. היינו צריכים לנצח, ואני לוקח עליי את האחריות. המטרה שלנו זה להגיע לפלייאוף ולנצח כל משחק שאנחנו באים אליו. אנחנו נמצאים בתהליך חיובי ומשתפרים מבחינה מנטאלית. יש 3-4 קבוצות שהן בצמרת אבל שאר הקבוצות צמודות אחת לשנייה ולשם אנחנו מכוונים".

עוד באותו נושא

ליגת העל: מכבי תל אביב ניצחה את מכבי אשדוד 100:104 אחרי שתי הארכות

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully