וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון הפסידה 91:83 לבון בליגת האלופות של פיב"א

מחזיקת הגביע הישראלית רדפה לאורך כל המשחק. בשבוע הבא: קרב ישיר על שמינית הגמר מול נאנטר. נס ציונה הפסידה ביורופקאפ, אבל עדיין יכולה לעלות

one

הפועל חולון הפסידה הערב (שלישי) 91:83 בגרמניה לטלקום בון, אבל גורל העונה האירופית שלה ייחרץ בכל מקרה רק בשבוע הבא. מחזיקת הגביע הישראלית, שעומדת כעת על מאזן 6:7 בבית ב', תארח במחזור הסיום של שלב הבתים בליגת האלופות של פיב"א את נאנטר הצרפתית, לקרב ישיר על הכרטיס לשמינית הגמר.

הערב היא התקשתה ללא קורי וולדן שנמצא עדיין בארה"ב בשל מות סבתו, לא מצאה פתרונות בהגנה ורדפה לאורך כל המשחק אחרי בון. עמית שמחון עוד החזיק את חולון במשחק עם ארבע שלשות במחצית הראשונה, לפני שבון ביצעה ריצת 0:13 בתחילת המחצית השנייה ודהרה לניצחון.

קלעו להפועל חולון: גיא פניני 16 נקודות, דקוואן ג'ונס 15, עמית שמחון 14, דריון אטקינס 13, טי ג'יי קליין 11 (13 ריבאונדים), סקוטי ריינולדס 10, שון ג'ונס 4, שלומי הרוש ורועי הובר שותפו ולא קלעו.

עמית שמחון שחקן הפועל חולון. אתר פיב"א, אתר רשמי
נעצר לאחר ההפסקה. עמית שמחון/אתר רשמי, אתר פיב"א

מהלך המשחק

רבע 1

הגנת חולון לא הסתדרה בפתיחה עם ג'יימס ווב, שהריץ את בון עם שמונה נקודות ליתרון 15:21 כשנותרו שתי דקות וחצי לסיום הרבע. עמית שמחון קלע מנגד שתי שלשות מוצלחות ודקוואן ג'ונס עזר, אבל המארחת בכל זאת סיימה את הרבע עם 17:25.

רבע 2

ווב המשיך לעשות ככל העולה על רוחו ובון כבר עלתה ליתרון דו ספרתי, אבל גיא פניני ושמחון עם שתי שלשות נוספות, צימקו את הפער. ההגנה האורחת התהדקה קצת לפני סיום המחצית, וחמש נקודות רצופות של דריון אטקינס הקטינו ל-49:45 עם הירידה להפסקה.

רבע 3

אטקינס פתח גם את הרבע השלישי עם קליעה מחוץ לקשת וצימק לנקודה בלבד, אלא שבון הגיבה בריצת 0:13 ועצרה את חולון על חמש דקות וחצי ללא סל. סקוטי ריינולדס עצר את הסחף עם שלשה משלו, אבל הפער נשמר ובסיום הרבע הובילו הגרמנים 59:70.

רבע 4

טי ג'יי קליין וריינולדס נתנו תקווה וצימקו את הפער לשש נקודות בלבד בפתיחת הרבע הרביעי, אבל איבודי כדור והחטאות חוזרות אפשרו לבון לברוח שוב ל-66:80 ולסגור את המשחק. חולון רק הקטינה ל-91:83 בסיום.

עוד באותו נושא

יספיק לחזור לגביע? קרע בשריר לכריס ג'ונסון, יושבת לשבועיים

לכתבה המלאה
עודד ברנדווין שחקן עירוני נס ציונה. אתר פיב"א, אתר רשמי
ההכרעה של נס ציונה תהיה בהונגריה. עודד ברנדווין/אתר רשמי, אתר פיב"א

עירוני נס ציונה פספסה הזדמנות להבטיח את המקום שלה בשמינית גמר היורופקאפ, לאחר שהפסידה בבולגריה 102:90 לבלקן BC, אבל תוכל להעפיל אם תנצח בחוץ את אלבה פהרוואר ההונגרית במחזור הסיום של שלב הבתים. הקבוצה המארחת פתחה פער דו-ספרתי בזכות 16:31 ברבע הראשון, ונס ציונה רדפה לאורך כל המשחק ולא הצליחה לחזור. גארי בראון הוביל את הקלעים בכתום עם 20 נקודות, דקוואן קוק סיים עם 18, כריס דאו הוסיף 17 ועודד ברנדווין 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully