וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 28.1: אלברו מוראטה הושאל לעונה וחצי לאתלטיקו מדריד

הקולצ'ונרוס הודיעו על צירופו של חלוץ צ'לסי, שאמר: "אני שמח וגאה מאוד להיות כאן". איבן פרישיץ' ביקש לעזוב את אינטר

עריכת וידאו: מתן חדד

העברות

* ירוסלאב ראקיצקי הבלם הוותיק עבר משחטאר דונייצק לזניט תמורת 10 מיליון יורו. ראקיצקי חתם לשלוש וחצי שנים.

* הופנהיים הודיעה על רכישתו של בלם ויטוריה הברזילאית לוקאס ריביירו בן ה-20. על פי הדיווחים, ההגרמנים ישלמו ארבעה מיליון יורו תמורת השחקן, שיגיע אליה אחרי אליפות דרום אמריקה עד גיל 20 שנערכת עכשיו. הוא יהיה הברזילאי ה-15 בהיסטוריה הקצרה של הופנהיים כשהבולטים שבהם היו כמובן לואיז גוסטבו ורוברטו פירמינו.

* אתלטיקו מדריד הודיעה על צירופו של אלברו מוראטה. החלוץ בן ה-26 הושאל מצ'לסי לעונה וחצי ואמר: "אני מרוצה מאוד", אמר החלוץ הספרדי שלא הצליח בסטמפורד ברידג', "אני שמח וגאה מאוד להיות כאן, אני לא יכול לחכות עד שאתחיל להתאמן עם חבריי ואתחיל גם לשחק". מוראטה שיחק בנוער של אתלטיקו ב-2007-2005 לפני שעבר לנוער של חטאפה ומשם המשיך לריאל מדריד, שם גם עלה לבוגרים.

* ליטו וידיגאל, מאמן מכבי תל אביב לשעבר, מונה למאמן בואבישטה. המאמן האנגולי שעזב השבוע את ויטוריה סטובאל אחרי רצף עשרה משחקים ללא ניצחון שדירדר אותה למקום ה-13 בליגה הפורטוגלית, ינסה כעת להציל מירידה את הקבוצה המדורגת במקום ה-15 בטבלה.

* וו ליי, מלך שערי הליגה הסינית אשתקד עם 27 שערים במדי שנגחאי סיפג האלופה, חתם לשלוש וחצי שנים בשורות אספניול מתחתית הליגה הספרדית.

* סינישה מיכאלוביץ' החליף את פיפו אינזאגי כמאמן בולוניה. המאמן האיטלקי פוטר אחרי ההפסד המביך 4:0 לפרוזינונה, ועבור הסרבי, שכבר אימן את בולוניה בין 2008 ל-2009, מדובר בחזרה לאיטליה.

אלברו מוראטה שחקן אתלטיקו מדריד. אתר אתלטיקו מדריד, אתר רשמי
שיהיה בהצלחה. מוראטה/אתר רשמי, אתר אתלטיקו מדריד

שמועות

* על פי העיתון האיטלקי "ליברו", איבן פרישיץ' ביקש לעזוב את אינטר בידיעה שיעבור לארסנל. הקרואטי כבר הגיע להסכמות עם התותחנים על עסקת השאלה עם אופציית רכישה בתום העונה. עד סוף העונה הנוכחית ירוויח שחקן הכנף שלושה מיליון יורו, ולאחר מכן יחתום בקבוצה עד 2022 ושכרו ישודרג ל-6.5 מיליון יורו מדי עונה.

* ב"לאקיפ" הצרפתי טוענים שאדריאן ראביו קשרה של פריס סן ז'רמן סירב לעבור לטוטנהאם שחשקה בו, כנראה במטרה לעבור לבאיירן מינכן או צ'לסי שגם רוצות אותו.

* באנגליה מדווחים שפריס סן ז'רמן מציעה 30 מיליון יורו עבור אידריסה גיי שחקנה של אברטון, אך זו לא מעוניינת למכור אותו.

* אינטר מחפשת קיצוני בעקבות העזיבה הצפויה של איבן פרישיץ' והיא מרכזת את כל המאמצים שלה כדי להחתים את יאניק קראסקו, שחקן נבחרת בלגיה ששיחק בעונה החולפת בדליאן הסינית. הנראזורי מוכנים להציע את אנטוניו קנדרבה כחלק מעסקת חליפין בין המועדונים.

* מילאן, שגם התעניינה ביאניק קראסקו, מעוניינת כעת בג'רארד דאולופאו אקס ברצלונה, ששייך כעת לווטפורד. על פי ה"סקיי איטליה" הקבוצה מהפרמיירליג דורשת 25 מיליון יורו עבור השחקן, כאשר הרוסונרי מעוניינים לבצע עסקת השאלה עם אופציה לרכישה בקיץ.

* ב"רקורד" הפורטוגלי מדווחים שקוסטס מיטרוגלו חלוצה היווני של מארסיי, צפוי לחזור לשורות בנפיקה בימים הקרובים.

* מגן אנטליאספור מריח דמירל סיכם את תנאיו בשורות ססואולו ויחתום בשורותיה תמורת כ-7 מיליון יורו.

שחקן פריס סן ז'רמן אדריאן ראביו. GettyImages
בדרך לברצלונה? ראביו/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully