וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפטריוטס בדרך לאטלנטה, בריידי שילהב את האוהדים

צפו: 35 אלף אוהדי ניו אינגלנד מילאו את פוקסבורו, רגע לפני שהקבוצה המריאה לסופרבול. הקוורטרבק הזכיר: "אנחנו עדיין כאן". בליצ'יק התלהב. פרובול: ה-AFC ניצח, מהומס הצטיין

עריכת וידאו: מתן חדד

35 אלף אוהדים הגיעו היום (ראשון) לפוקסבורו כדי להיפרד מהקבוצה שלהם, ניו אינגלנד פטריוטס, שהחלה את דרכה לעבר אטלנטה, שם תשתתף בעוד שבוע בדיוק בסופרבול השלישי ברציפות שלה.

טום בריידי, שעבורו תהיה זו הפעם התשיעית במעמד המחייב, מחפש את טבעת האליפות השישית שלו ושילהב את הקהל עם צעקות: "אנחנו עדיין כאן", מסר לכל אלה שחשבו במהלך העונה שניו אינגלנד נמצאת בדרך למטה ולא תוכל לשחזר את ההצלחה שלה.

"זו כמות פשוט מדהימה של קהל, והוא היה נהדר. כל האירוע היה נהדר", החמיא המאמן ביל בליצ'יק לאוהדים, שחלקם המתינו מחוץ לאצטדיון כבר מארבע בבוקר, בטמפרטורות קפואות, כדי להיות חלק ממסיבת הפרידה הזו. האוהדים יקוו לפגוש שוב את השחקנים בעוד קצת יותר משבעה ימים, בתהלוכת אליפות ברחובות העיר.

"לא אשקר. זו הייתה מסיבת פרידה לוהטת", צייץ קייל ואן נוי ואילו מת'יו סלייטר אמר לאוהדים, שצעקו את ה"Beat LA" המפורסם: "גדלתי בתור אוהד של הראמס, אבל ביום ראשון הקרוב, אני לא יודע שום דבר על זה".

* במזג אוויר קשוח, שכלל רוחות עזות, טמפרטורות נמוכות והמון, המון גשם, ה-AFC ניצח 7:26 את ה-NFC במשחק הפרובול המסורתי, שנערך באורלנדו. פטריק מהומס, שצפוי לזכות בתואר ה-MVP של העונה כולה, נבחר לשחקן ההתקפי המצטיין במשחק בזכות 156 יארד וטאצ'דאון ארוך שמסר לקינן אלן מהצ'ארג'רס. ג'מאל אדאמס מהג'טס זכה בתואר המצטיין ההגנתי אחרי שרשם בין היתר סאק וחטיפה. הפולבק של הצ'יפס, אנתוני שרמן, הפתיע רבים עם 92 יארד באוויר וטאצ'דאון קרקעי והשליטה של ה-AFC נמשכה לכל אורך ההתמודדות, שכללה כרגיל את מיטב השמות בליגה, חוץ מאלה שנמצאים בהכנות לסופרבול.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully