וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בליגה יותר קל: אולימפיאקוס של בלאט הביסה את קימיש 69:92

אחרי התבוסה מול פנרבחצ'ה ביורוליג, הקבוצה של בלאט טיילה בביתה כשהיא נעזרת ב-20 נקודות של אקס גליל זאק לידיי. באסקוניה יריבת מכבי תל אביב ניצחה את אוברדוריו, 11 נקודות וניצחון לדאוסון וחובנטוד

ואסיליס ספאנוליס שחקן אולימפיאקוס. GettyImages
נראה מצוין עם 16 נקודות. ספאנוליס/GettyImages

אולימפיאקוס של דיוויד בלאט הובסה במחזור היורוליג האחרון על ידי פנרבחצ'ה של אוברדוביץ'. היום (ראשון) האדומים התאוששו עם ניצחון קל בליגה מול קימיש, 69:92. הרבע הראשון עוד הסתיים ב-14:16 בלבד למארחים, שפתחו יתרון דו ספרתי ברבע השני ומכאן ואילך ההפרש רק גדל. זאק לידיי שהגיע לקבוצה מגלבוע/גליל בקיץ, הצטיין עם 20 נקודות ו-7 ריבאונדים ב-21 דקות. ואסיליס ספאנוליס הוותיק והטוב הוסיף 16 נקודות כשגיורגיוס פרינטזיס מוסיף 12 למנצחים.

* באסקוניה, שתארח את מכבי תל אביב במחזור היורוליג הבא ביום חמישי לקרב קריטי על הפלייאוף, אירחה היום את אוברדוריו במסגרת המחזור ה-18 בליגת ה-ACB וניצחה ללא קושי, 63:72. מאט ג'נינג בלט מעל כולם עם 4 שלשות ו-16 נקודות. שבון שילדס הוסיף 15 וג'יילן ג'ונס השחקן החדש של הבאסקים הוסיף 12 מהספסל.

* חובנטוד בדאלונה של שון דאוסון ניצחה 75:88 את גראן קנאריה. הפורוורד הישראלי קלע 11 נקודות והוסיף 7 ריבאונדים. אבל עם כל הכבוד לדאוסון, סיפור המשחק הזה היה שייך לערב החלומי של ניקולאס לפרוביטולה שקלע לא פחות מ-40 (!) נקודות בפחות מ-28 דקות. לפרוביטולה קלע 7 שלשות מתוך 10 ניסיונות ובסך הכל קלע 14 מתוך 20 מהשדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully