וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגיונרים: אופיר מרציאנו חגג ניצחון, עומרי אלטמן שיחק מחצית כמחליף

השוער פתח ב-1:3 על סנט מירן שקטע רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון, קשר פנאתינייקוס חוזר אחרי פציעה ארוכה והפעם קיבל 45 דקות ב-1:1 מול לאריסה

עריכה: מתן חדד

אופיר מרציאנו עמד היום (ראשון) בשערה של קבוצתו היברניאן שניצחה 1:3 בחוץ את סנט מירן במסגרת המחזור ה-23 בליגה הסקוטית. היבס קטעה רצף של חמישה משחקי ליגה ללא ניצחון ועלתה למקום השביעי בטבלה, כשבמאזנה 32 נקודות. סימיון ג'קסון עוד הוריד את המארחים ביתרון (24), אבל שערים של אוליבר שו (61), דארן מקגרגור (70) וסטפן מאלן (87) הפכו במחצית השנייה והנחיל הפסד ליגה רביעי רצוף לנועלת הטבלה.

* עומרי אלטמן שיחק מחצית שלמה כמחליף, בפעם השנייה בסך הכול מאז חזר מפציעה שהשביתה אותו במשך כ-10 חודשים. קשרה של פנאתינייקוס נכנס במחצית השנייה וקבוצתו סיימה ב-1:1 ביתי מול לאריסה ששיחקה ב-10 שחקנים החל מהדקה הראשונה. הירוקים במקום החמישי עם 24 נקודות, אחרי שהופחתו להן שש בפתיחת העונה. ביברס נאתכו נכנס בדקה ה-85 ב-0:2 של אולימפיאקוס על אסטרס טריפוליס.

* קני סייף שיחק שש דקות כמחליף ב-1:2 של אנדרלכט על אופן. פרד רוטן ראה את שחקניו מבצעים מהפך וחגג ניצחון בכורה בתפקידו החדש, כשאנדרלכט במקום החמישי ובמרחק 14 נקודות מהפסגה.

* מונס דאבור ורד בול זלצבורג התחילו את דרכם בטורניר הידידות "הגביע האטלנטי" עם 0:1 על סלביה פראג הצ'כית. החלוץ פתח בהרכב והוחלף בהמשך, פטסון דקה שנכנס כמחליף קבע את תוצאת המשחק (65).

* בוריס קליימן ופראלימני ממשיכים לאכזב. הקבוצה של השוער, שפתח והשלים 90 דקות בשער, הפסידה בביתה 2:1 ל.א.א.ל. לימאסול בליגה הקפריסאית, ורשמה משחק ליגה שביעי רצוף ללא ניצחון.

מונס דאבור שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
עוד לפני סביליה, הוא רוצה לסיים את העונה בטעם טוב. מונס דאבור/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully