וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פ.ס.ז' הביסה 1:4 את ראן, "ניימאר יחמיץ את המשחק מול יונייטד"

אמבפה כבש ובישל לקבאני שחגג צמד בניצחון האלופה. הברזילאי הפצוע "לא מסוגל לדרוך על כף רגלו הימנית" ולא יהיה כשיר למשחק הראשון בשמינית גמר האלופות

עריכת וידאו: מתן חדד

פריס סן ז'רמן סגרה הערב (ראשון) את החשבון עם ראן, הקבוצה האחרונה שניצחה אותה בליגה הצרפתית (0:2 בפארק דה פראנס במחזור הלפני אחרון בעונה שעברה) כשהביסה אותה 1:4 במחזור ה-22 בליגה הצרפתית והגדילה את יתרונה בפסגה ל-13 נקודות (עם שני משחקים חסרים). ליון גברה 0:1 בחוץ על אמיין, שלושה ימים אחרי שניצחה שם בגביע, ומונפלייה השישית השיגה 0:2 על קון. טולוז ואנז'ה נפרדו ב-0:0.

בינתיים, תחנת RMC דיווחה כי ניימאר יחמיץ בוודאות את המשחק הראשון מול מנצ'סטר יונייטד בשמינית גמר ליגת האלופות בעוד שבועיים וחצי. הכוכב הברזילאי של פריס סן ז'רמן נפצע בניצחון על שטרסבורג בגביע ובקושי יכול לדרוך על כף רגלו הימנית, לפי הדיווח.

אדינסון קבאני עם קיליאן אמבפה שחקני פריס סן ז'רמן. רויטרס
מתחרים ומפרגנים. אדינסון קבאני עם קיליאן אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - ראן 1:4

בהיעדרו של ניימאר, הבמה בפארק דה פראנס התפנתה לתחרות האישית בין קיליאן אמבפה לאדינסון קבאני על תואר מלך השערים. אחרי ששניהם כבשו שלושער ב-0:9 על גנגאן במחזור הקודם, הפעם האורוגוואי צמצם את הפער עם צמד וכעת לאמבפה יש 18 ולו 16. קבאני נגח בחופשיות אחרי הרמה של די מריה בדקה השביעית, אבל ראן שניצחה בפריס בשלהי העונה שעברה, הצליחה להשוות עם עקב מקרוב של אמבאיי ניאנג בדקה ה-28. התוצאה נשמרה עד לדקה ה-60, אלא שאז הגיע בליץ של המוליכה. די מריה הקפיץ באלגנטיות ואמבפה נהנה מאסיסט של יוליאן דראקסלר בדקה ה-66, לפני שהוכיח שהוא לא אנוכי ופרגן לקבאני כששניהם לבד מול השוער בדקה ה-71. חאתם בן ארפה חזר לפארק ולא הצליח להבקיע מול קבוצתו הקודמת.

עוד באותו נושא

קיליאן אמבפה תרם 30 אלף יורו לחיפושים אחר אמיליאנו סאלה

לכתבה המלאה
חאתם בן ארפה שחקן ראן. רויטרס
לפחות עכשיו הוא מחייך. חאתם בן ארפה/רויטרס

אמיין - ליון 1:0

כמו במפגש הגביע ביום חמישי, גם הפעם יצאה ליון כשידה על העליונה ושמרה על מאזן מושלם בששת המפגשים שלה עם אמיין בכל המסגרות. אחרי ה-0:2 בגביע, הפעם הסתפקה האורחת בשער אחד של הבלם הבלגי ג'ייסון דנאייר, שנגח לרשת בדקה ה-50 אחרי הרמה של ממפיס דפאי וחגג את שערו השני העונה. ליון במקום השלישי עם 40 נקודות, אמיין במקום ה-18 המוביל למבחנים.

ג'ייסון דנאייר שחקן ליון. רויטרס
שער שני העונה. ג'ייסון דנאייר חוגג/רויטרס

מונפלייה - קון 0:2

אחרי שישה משחקים ללא ניצחון, ביניהם הדחה מביכה מהגביע, מונפלייה אספה שלוש נקודות ביתיות והתקדמה למקום השלישי באופן זמני. קון החזיקה מעמד במחצית הראשונה, אבל בדקה ה-51 גאטן לאבורד נגח פנימה אחרי הדיפה מצוינת של השוער האורח ושמונה דקות לאחר מכן היה זה הבלם פול בייס שניסה להרחיק וכבש שער עצמי אומלל. הפסד ליגה שלישי רצוף לקון המסובכת בתחתית, מונפלייה במקום השישי ועדיין עם משחק חסר מהמחזור ה-17 (מול פ.ס.ז').

טולוז - אנז'ה 0:0
מקס גראדל החמיץ פנדל לטולוז (73), סטפן בהוקן החמיץ פנדל לאנז'ה (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully