וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הולנד: פיינורד מחצה 2:6 את אייאקס בקלאסיקר, צמד לרובין ואן פרסי

שבועיים וחצי לפני ריאל: הקבוצה מאמסטרדם ספגה את התבוסה הכי גדולה שלה בקלאסיקר מאז 1964. טורנסטרה כבש אחד ובישל שלושה

עריכת וידאו: מתן חדד

מאז 29 בינואר 2012, לא הצליחה פיינורד לנצח את אייאקס בליגה. היום (ראשון) כשבע שנים אחרי, היא שברה את הנאחס בצורה מדהימה עם 2:6 מהדהד ברוטרדם. האורחת, שספגה בסך הכול 12 שערים ב-18 המחזורים הראשונים, הוציאה מהרשת שלה חצי מהכמות ביום מחפיר מבחינת ההגנה שלה, הפסידה בפעם השנייה העונה ונותרה מרחק חמש נקודות מהמוליכה פ.ס.וו איינדהובן. פיינורד השלישית רחוקה אמנם 13 נקודות מהפסגה, אבל יכולה להתגאות בניצחון הכי גבוה שלה בקלאסיקר מאז ה-4:9 בנובמבר 1964.

רובין ואן פרסי שחקן פיינורד. GettyImages
משתבח עם השנים. רובין ואן פרסי/GettyImages

אייאקס, שתארח בעוד כשבועיים וחצי את ריאל מדריד במשחק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות וסיימה ב-4:4 מול הירנביין במחזור הקודם, דווקא הובילה מכדור חופשי של לאסה שונה בדקה השמינית. אלא שאז יינס טורנסטרה נכנס לעניינים, השווה בדקה ה-16 ובישל לסטיבן ברחהאוס בדקה ה-31. חכים זייש הגיע ראשון לכדור חוזר ואיזן בחלוף שתי דקות, אבל טורנסטרה בישל בדקה ה-42 גם לרובין ואן פרסי שכבש תוך כדי גלישה והוריד את פיינורד ביתרון 2:3 להפסקה.

החלוץ הוותיק חגג גם במחצית השנייה, כשהמשיך מהאוויר אל הרשת את ההרמה של ברחהאוס בדקה ה-56. טורנסטרה הוסיף בישול שלישי לטוני וילהנה בדקה ה-75 ואת התוצאה חתם המחליף יאסין איוב בכדור שטוח ברגל שמאל שהכניע את אנדרה אוננה בדקה ה-84. תוצאה היסטורית בדה קיפ, וגם פרנקי דה יונג שהשלים 90 דקות לא יכול היה להושיע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully