וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נובאק דג'וקוביץ' זכה באליפות אוסטרליה אחרי ניצחון על רפאל נדאל

הסרבי הפגין יכולת מבריקה בדרך ל-3:6, 2:6, 3:6 חד צדדי ושבירת שיא הזכיות במלבורן עם שבע הנפות . הספרדי לא היווה יריב, דג'וקוביץ' התקרב אליו ואל פדרר עם 15 זכיות בטורנירי גרנד סלאם

נובאק דג'וקוביץ', טניסאי סרבי, אליפות אוסטרליה 2019. רויטרס
שלט בגמר ביד רמה. דג'וקוביץ'/רויטרס

המלך הבלתי מעורער של אליפות אוסטרליה. נובאק דג'וקוביץ' גבר היום (ראשון) 3:6, 2:6, 3:6 על רפאל נדאל בגמר במלבורן והניף את התואר בפעם השביעית - יותר מכל אחד בהיסטוריה. הסרבי שהציג יכולת נהדרת לכל אורך הטורניר וגם בגמר עצמו, שמר על מאזן מושלם של 7 מ-7 בגמרים באוסטרליה ועקף את רוי אמרסון ורוג'ר פדרר, שזכו שש פעמים.

נולה הניף תואר גרנד סלאם שלישי ברציפות ו-15 בקריירה (עבר היום את פיט סמפראס). הוא התקרב לשני הטניסאים האגדיים שמעליו, נדאל (17) ופדרר (20). השור ממאיורקה קיווה לזכות במלבורן בפעם השנייה בסך הכול והראשונה מאז 2009, אבל הפסיד ליריב לו נכנע גם ב-2012. לפני שבע שנים דג'וקוביץ' ונדאל נאבקו במשך 5:53 שעות במה שהפך לגמר הגרנד סלאם הארוך בהיסטוריה. הפעם המשחק היה הרבה יותר חד צדדי והסתיים אחרי 2:04 שעות.

דג'וקוביץ' הציג יכולת מופלאה בפתיחה ושלט כמעט בכל נקודה. בעוד נדאל נזקק למאמץ עצום בכל משחקון בו הוא ניצח, הסרבי לא הפסיד אפילו נקודה בארבעת משחקוני ההגשה הראשונים שלו (!) וגם את הבאים ניצח באופן חד צדדי. הספרדי הצליח לרשום כמה נקודות יפות, אבל בשום שלב לא נראה כמו יריבה לדג'וקוביץ' שפשוט הציג יכולת עילאית.

נדאל לא הפסיד אפילו מערכה אחת בדרך לגמר ואף אחד לא ציפה שבמפגש ה-53 בין שני הענקים הללו (25:28 לדג'וקוביץ'), נקבל משחק כל כך חד צדדי. אבל הספרדי היה רחוק משיאו ויתרה מכך, נולה היה בשיאו. שתיים וארבע דקות הספיקו ודג'וקוביץ' הלך לחגוג.

נובאק דג'וקוביץ' זכיות גרנד סלאם. מערכת וואלה!
נובאק דג'וקוביץ' זכיות גרנד סלאם/מערכת וואלה!
רפאל נדאל, טניסאי ספרדי. רויטרס
לא מצא תשובות. נדאל/רויטרס

מערכה 1

דג'וקוביץ' פתח עם טניס אגרסיבי ומדויק ועלה ל-0:1 מהיר. נדאל התקשה להיכנס לקצב והסרבי שבר אותו כבר במשחקון ההגשה הראשון שלו כדי לעלות ל-0:2. נולה כבר החזיק בנקודת שבירה והיה קרוב ל-0:4, אבל נדאל התעורר, הציל אותה והוריד ל-3:1. הסרבי לא התרשם יותר מדי, דרס את הספרדי בכל משחקון הגשה שלו והשלים 3:6 במערכה הראשונה.

מערכה 2

המערכה השנייה הייתה שקולה בהרבה מהקודמת. נדאל הצליח ליזום יותר ולא רק להתגונן ואחרי ארבעה משחקונים התוצאה הייתה 2:2. בשלב הזה דג'וקוביץ' שוב נטל את הרסן ובעזרת שבירה שנייה במשחק, עלה ליתרון מבטיח. הסרבי המשיך לכפות על הספרדי טעויות ושבר אותו שוב בדרך ל-2:6 קליל.

מערכה 3

נדאל דאג להראות שהוא לא מאבד את הרוח בשום שלב, אבל נשבר במשחקון השלישי של המערכה ודג'וקוביץ' הזדרז לעלות ל-1:3 מיד לאחר מכן. הספרדי עוד הצליח למתוח את היריב שלו בכמה משחקונים, אבל לא יותר. דג'וקוביץ' המשיך ל-3:6 ולניצחון במשחק וזכייה באליפות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully