וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "היה לחץ אדיר, אבל הפעם קובי רפואה ידע להרגיע"

27.1.2019 / 8:40

בהנהלה מספרים שהמאמן השתנה לעומת הקדנציה הקודמת. מחמאות גם לקלאודמיר, בן בסט או מזרחי צפויים להצטרף בימים הקרובים

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בהפועל תל אביב שחררו אתמול (שבת) הרבה לחץ בעקבות הניצחון 2:3 על בני יהודה. האדומים עברו ימים קשים אחרי התיקו באשדוד וראשי המועדון אמרו אתמול: "היה לחץ אטומי השבוע, אבל קובי רפואה היה שקט יחסית. בניגוד לקדנציה הקודמת, הוא ידע לנווט את הדברים טוב כדי שהשחקנים יהיו רגועים".

במועדון ממשיכים לנסות לחזק את החלק הקדמי, אבל התאכזבו מהטעויות הרבות של חלק משחקני ההגנה אתמול. לרפואה הייתה ביקורת על משחק ההגנה ובצוות המקצועי אמרו: "יהיה השבוע וידאו כמו אחרי הפסד. היו המון טעויות שלא צריכות לקרות, סתם סיבכנו את המשחק".

רפואה עצמו אמר בסיום: "השתחרר המון לחץ, גם שלי. רצינו קצת נחת, גם לקהל. ברוב שלבי העונה הפועל תל אביב שיחקה כדורגל יפה והגיעה להמון מצבים. הגענו לאותה כמות ואפילו יותר במשחקים אחרים, לפעמים צריך קצת ביטחון ודברים שמתחברים. נצטרך לתת את הדעת על הגולים שספגנו. קיבלנו גול שני ברציפות ממצב נייח וזה לא צריך לקרות לקבוצת תחתית".

שחקני הפועל תל אביב חוגגים. קובי אליהו
שחררו המון לחץ. שחקני הפועל תל אביב/קובי אליהו

בהפועל תל אביב מקווים לצרף את עדן בן בסט בימים הקרובים, אך אם לא יצליחו להגיע איתו לסיכום, יפנו לאופציית אופיר מזרחי. רפואה אמר אתמול: "אני מאוד מקווה שבתחילת השבוע נסגור עם אחד משניהם. אנחנו צריכים להתחזק בעוד שחקן בחלק הקדמי ואולי עוד שחקן שיעבה את הסגל וזה מה שנעשה".

מלבד בן בסט ומזרחי, מתקיימים גם מגעים לצירופו של שלומי אזולאי שצפוי לעזוב את מכבי חיפה. בהפועל תל אביב אמרו אתמול כי שחקן אחד בוודאות יצורף עד תום חלון ההעברות. במועדון מתלבטים בנוגע לאזולאי בשל הרצון לתת כמה שיותר דקות לשחקנים צעירים שישתפשפו כמו עמנואל בואטנג ושי אליאס.

אמיר עגייב, רז כהן ופייסל מוליץ' שקיבלו הודעת שחרור, לא התלבשו ובמועדון מקווים כי הם ימצאו קבוצות עד לתום החלון. קלאודמיר שכבש ובישל (כמו רמזי ספורי) למרות שהוא לא נמצא בכושר משחק מלא, קיבל מחמאות. בהפועל תל אביב מאוד מרוצים מהתרומה של הברזילאי, שהוסיף מימד של מנהיגות וניסיון במרכז המגרש והתאקלם במהירות רבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully