וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה - מכבי חיפה: שלומי אזולאי לא בסגל, צפוי לעזוב את הירוקים

הקשר קיבל מסר כי לא יעמדו בדרכו, הפועל חיפה ובית"ר ירושלים כבר מתעניינות. ניקו אולסק צפוי לפתוח אצל המארחת (א', 20:30, ספורט 1)

מחזור 20הסתיים27/01/2019
מכבי נתניה
    0
      מכבי חיפה
      עריכת וידאו: מתן חדד

      מכבי נתניה

      ניקו אולסק יחזור להרכב אחרי שסיים לרצות עונש הרחקה ויתייצב במרכז השדה מול מכבי חיפה מחר (ראשון, 20:30, ספורט 1). הקשר עשוי להחליף את אביב אברהם, כאשר ייתכן שדווקא סתיו פיניש ימשיך בהרכב. ויקי כחלון ייעדר בשל צבירת כרטיסים צהובים ומוחמד זבידאת יפתח כמגן ימני. בעקבות תוצאות השבת, מקבל המשחק משנה תוקף בקרב על הפלייאוף העליון, מה עוד שבשבוע הבא יוצאת נתניה למשחק חוץ בבאר שבע. "כל הקרבות הישירים האלה הם משחקים על שש נקודות", אמרו בקבוצה, "הקרב על הפלייאוף העליון נהיה קשה מאוד ואנחנו צריכים לנצח".

      ניקו אולסק מכבי נתניה יורד לחדר ההלבשה אחרי שהורחק. דני מרון
      צפוי לחזור להרכב. ניקו אולסק/דני מרון

      מכבי חיפה

      שלומי אזולאי צפוי לעזוב את מכבי חיפה בחלון ההעברות הקרוב, כשבקבוצה לא יעמדו בדרכו. אזולאי בצעד מפתיע הוצא מהסגל למשחק נגד מכבי נתניה וצפוי לעזוב אחרי ששימש כקפטן במשחק הגביע מול בני סכנין באמצע השבוע. הקשר קיבל מסר שלא יעמדו בדרכו, בית"ר ירושלים והפועל חיפה כבר מתעניינות. לאחרונה עלתה האפשרות שאזולאי יעזוב ולא מעט אוהדים בפורומים השונים הביעו תרעומת שכן השחקן מחובר מאוד לקהל. לטענת אותם אוהדים, אזולאי אמר להם כי אין בכוונתו לעזוב מפני שהגשים חלום בעצם ההגעה למכבי חיפה.

      למרות הדברים הללו, הצירוף של שני שחקנים על העמדה של הקפטן ורצון הצוות המקצועי לצרף זר נוסף, הביאו להוצאתו של אזולאי מהסגל. גם השחקנים הופתעו מהמהלך, כשאת מקומו של אזולאי יתפוס מוחמד אבו פאני שחזר מהשאלה. רועי קהת נותר גם הוא מחוץ לסגל ומבוקש בהפועל באר שבע, אבל בשלב זה לא ברור אם יעזוב. אגב, מלבד שחקני הרכש החדשים, בחיפה רוצים לצרף שני זרים נוספים: אחד בעמדת הקשר האחורי והשני בעמדת הבלם או המגן השמאלי.

      המאמן מרקו בלבול שוב ערבב באימון היום בין השחקנים ולא סימן הרכב ברור, אבל ההערכה היא שימשיך במתכונת שהביאה לו את רצף הניצחונות, עם שובם של נטע לביא וז'ורז' מאנג'ק להרכב. ירדן שועה צפוי גם הוא להמשיך ב-11. מקסים פלקושצ'נקו יהיה לראשונה בסגל וינסה להחזיר את קבוצתו החדשה למסלול הניצחונות, אחרי התיקו הביתי מול הפועל רעננה וההדחה מגביע המדינה בידי בני סכנין. לאתר הרשמי אמר: "אני נרגש ושמח לחתום במועדון הכי גדול בארץ, עם הקהל הכי גדול. הרגשתי את הדחיפה של הקהל הזה במשחקי הדרבי, זו הדחיפה הכי גדולה ששחקן יכול לקבל. מרקו בלבול דאג שאגיע לפה ביחד עם הצוות הניהולי והמקצועי. אני מחובר אליו מהנבחרת הצעירה, הוא מאמן מצוין. אני מקווה להפוך לשחקן מוביל במכבי חיפה ולהגיע עם הקבוצה לרמות הכי גבוהות".

      עוד באותו נושא

      הפועל רעננה ניצחה 1:3 את הפועל באר שבע

      לכתבה המלאה
      שחקן מכבי חיפה שלומי אזולאי מאוכזב. אדריאן הרבשטיין
      זה היה משחק הפרידה? שלומי אזולאי לאחר ההפסד לסכנין/אדריאן הרבשטיין

      טריוויה

      * 123 מפגשים היו בין הקבוצות בליגה הבכירה, כשמכבי חיפה מובילה 38:57 בניצחונות ועוד 28 משחקים לא הוכרעו.

      * אגב, כל שלושת המפגשים האחרונים בין הקבוצות שנערכו בחודש ינואר, הסתיימו בתיקו.

      * מכבי נתניה לא ניצחה את הירוקים בבית מאז אפריל 2012, אז חן עזרא קבע 0:1.

      * מכבי חיפה ניצחה בכל ששת משחקי החוץ האחרונים שלה בליגת העל - הכי הרבה מאז שבעת הניצחונות הרצופים בעונת האליפות האחרונה ב-2010/11.

      * מכבי חיפה ספגה רק שער אחד בחמשת משחקי הליגה מאז מינויו של מרקו בלבול. גם נתניה ספגה רק במשחק אחד מבין ששת האחרונים שלה, אם כי זו הייתה רביעייה ממכבי תל אביב.

      טרם התפרסמו תגובות

      הוסף תגובה חדשה

      +
      בשליחת תגובה אני מסכים/ה
        2
        walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully