וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי הניצחון: חוגג עשוי להסיר את מגבלת הרכש בבית"ר, סילבסטר יישאר?

27.1.2019 / 8:15

הבעלים יצרף שחקן או שניים אם ישתכנע שהקבוצה מסוגלת להעפיל לפלייאוף העליון. אם סילבסטר לא ירצה לעבור לבני יהודה או הפועל חיפה, הוא עשוי להישאר עד סוף העונה. וגם: האלתור של קלינגר והמסר של קלטינס

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

1. חוגג עשוי להסיר את מגבלת הרכש, סילבסטר יישאר?

אם לשפוט על פי האווירה בחדר ההלבשה של בית"ר ירושלים אחרי הניצחון 1:4 אמש (שבת) על מ.ס אשדוד, השחקנים יותר נשמו לרווחה מאשר שמחו. הלחץ במועדון בשבוע האחרון היה גדול יותר מכל שבוע אחר העונה. בשבוע שעבר הגיעה נקודת שבר של משה חוגג, שגם עצר את מסע הרכש וגרם לכולם להביע חשש אמיתי מכך שהעסק יקרוס. בסיום נראו השחקנים מחויכים ואמרו: "מגיע לנו משחק אחד לא לסבול, לא?".

האם יהיו השלכות מיידיות? כרגע אין שינוי בגזרת הרכש ואין כוונה לצרף שחקנים, אבל זה לא סופי. השבוע חוגג, אלי אוחנה וניר קלינגר ינהלו שיחות ואם הבעלים ירגיש שיש סיכוי להעפיל לפלייאוף העליון, הוא עשוי לצרף עוד שחקן או שניים. על הפרק נמצאים שלומי אזולאי ממכבי חיפה, וחלוץ זר. יקוב סילבסטר כבר התבשר שהוא רשאי לחפש קבוצה אחרת, אבל אם לא ירצה לעבור לבני יהודה או הפועל חיפה, הוא ימשיך בבית"ר עד תום העונה.

עוד בנושא

סוף סוף ניצחון בטדי: בית"ר ירושלים הביסה 1:4 את מ.ס אשדוד
ניר קלינגר אחרי הניצחון: "בית"ר ירושלים מכוונת לפלייאוף העליון"

משה חוגג, אלי אוחנה בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
ישתכנע לבצע רכש? חוגג עם אוחנה/יוסי ציפקיס

2. ההפתעות של קלינגר

כנראה שניר קלינגר יצטרך לצפות כמה פעמים במשחק אמש כדי להבין מה בדיוק קרה. בניגוד למשחק המסודר והעמידה הנכונה שמאפיינת את בית"ר בתקופה בה הוא נמצא על הקווים, המשחק אתמול לא היה טקטי במיוחד ואם אשדוד לא הייתה סופגת שתי הרחקות, לא בטוח שזה היה מסתיים בניצחון. קלינגר הימר על הרכב התקפי. מצד אחד הוא פגע עם קלטינס בצד שמאל, אבל סבל במרכז השדה עם קישור רך שכמעט גרם לו לשלם על כך ביוקר. בסיום הוא אמר: "לפעמים מאמן צריך לעצור ולהבין שזה הזמן לעשות שינויים. זה הצליח היום, אבל לא מבטיח שום דבר להמשך. השינויים היו מפתיעים - גם קלטינס בצד שמאל, וגם טיירה היה טוב אחרי שהבין את המסר בשבוע שעבר. מעבר לזה טוב שכבר שברנו את הקרח וניצחנו בטדי, זה חשוב לאוהדים ולהמשך הדרך אבל זה רק צעד קטן. בשבת הבאה נפגשים עם בני יהודה והראש כבר במשחק הזה".

אם קלינגר פתח עם קלטינס הימני בכנף שמאל, זה אומר הכל על האכזבה שלו משמואל שיימן. בבית"ר ישנה ביקורת קשה על המגן והתפוקה שלו. לשיימן יש חוזה לעונה נוספת, אבל ללא שיפור משמעותי ביכולת בית"ר תנסה להיפטר מחוזהו - שעומד על למעלה מ-200 אלף יורו נטו לעונה - כבר הקיץ.

לקראת בני יהודה במחזור הבא אמר קלינגר: "נצטרך לבוא סופר מוכנים. בני יהודה משחקת בשיטה מסויימת וצריך להתאים את עצמנו. אם אנחנו בכלל רוצים לפנטז על החלק העליון, צריכים לעשות רצף ניצחונות וזה לא קרה עד עכשיו. צריך להכין את השחקנים למשחק מכריע".

עוד באותו נושא

ניר קלינגר מודה: "בית"ר ירושלים מכוונת לפלייאוף העליון"

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא מסתפק בניצחון אחד. קלינגר/יוסי ציפקיס

3. האיתות של קלטינס למשה חוגג

דוד קלטינס הוא הכלבויניק של קלינגר. למזלו איתמר ניצן בכושר טוב, אחרת הוא גם היה כבר עומד בין הקורות. התפקיד הטבעי שלו הוא בקישור, אבל הוא סוגר חורים כבלם, מגן ימני ועכשיו גם מגן שמאלי. קלינגר היה מרוצה מאוד מקלטינס אתמול וההערכה היא שימשיך באותו תפקיד גם נגד בני יהודה, כאשר מיקי סירושטיין עשוי לחזור לקישור. אם בשבועיים האחרונים היו מגעים אמיתיים בנוגע להעברתו של קלטינס לקבוצה אחרת, המשחק אתמול היה איתות ברור למשה חוגג: קלטינס צריך להיות חלק מהשלד עליו יתבסס המועדון בשנים הבאות.

דן איינבינדר, דוד קלטינס, ניר קלינגר בית"ר ירושלים. דני מרון
הברקה כמגן שמאלי. קלטינס עם קלינגר/דני מרון

4. המשחק אתמול: כמעט העתק של ה-1:4 אשתקד

והיו גם כמה אנקדוטות במשחק אתמול. דן איינבינדר כבש שער שני ברציפות מריבאונד אחרי קורה של עידן ורד. הפעם האחרונה שיוסי בניון פתח בהרכב בית"ר הייתה באוגוסט לפני כמעט שנה וחצי - וגם אז זה היה נגד אשדוד, וגם אז זה הסתיים ב-1:4, בו בניון אף הבקיע. אגב, גם במשחק ההוא יעקב בריהון הבקיע את השער השלישי לזכות בית"ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully