וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר מודה: "בית"ר ירושלים מכוונת לפלייאוף העליון"

26.1.2019 / 22:55

מאמן בית"ר ירושלים נשמע אופטימי אחרי ה-1:4 מול אשדוד. בניון: "עשינו טעויות ב-0:2 ונתנו להם לחזור, אני שמח שהתמודדנו עם זה"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

בית"ר ירושלים נמנעה הערב (שבת) משיא שלילי של שמונה משחקים רצופים ללא ניצחון בטדי, כשעצרה את הרצף הביתי המאכזב עם 1:4 על נועלת הטבלה מ.ס. אשדוד. אנז' פרדי פלומן (28) כבש שער בכורה במדי בית"ר, אנתוני וארן (40), המחליף יעקב בריהון (80) ודן איינבינדר (91) השלימו. דן ביטון (59) רק צימק עבור קבוצת החוץ הגרועה בליגה, שהשיגה שתי נקודות בלבד כאורחת מתוך 30 אפשריות וסיימה בתשעה שחקנים בעקבות ההרחקות של יניב בריק (29) ואביב סולומון (88). בזכות הניצחון הביתי השני בסך הכול שלה העונה, שהוא גם הניצחון הכי גדול שלה ב-2018/19, בית"ר חזרה למקום ה-10 והיא מרוחקת שבע נקודות מסכנין ואשדוד שנמצאות מתחת לקו האדום.

מאמן בית"ר, ניר קלינגר, אמר בסיום: "לא השתחרר לחץ, יש לנו עוד דרך ארוכה, אבל אני חושב שזה סימפטום מה שקרה היום. אנחנו היינו במשחק טוב וכבר הגענו וכמעט כבשנו את השלישי והרביעי ופתאום אנחנו עושים שטות. זה מאפיין את התקופה האחרונה, אבל בסופו של דבר המשחק הוכרע עוד לפני האדום של אשדוד. לחצנו גבוה, הנענו את הכדור מהר והפעלנו נכון את פלומן באגף שלו, שם זה יתרון גדול. היו את הדקות הרגילות שזה טדי ובית"ר והקהל רוצה התקפה ושערים כל הזמן".

על המצב הנוכחי של בית"ר אמר המאמן: "זו תקופה לחוצה, עברנו שבוע קשה. הייתה תקופה ארוכה ששיחקנו טוב והפסדנו. עשו עלינו עליהום גדול במהלך השבוע. אני מבין את זה כי זו בית"ר ירושלים, אבל מצד שני זה קשה. שאפו לשחקנים שבאו נחושים מאוד ועשו את העבודה. לפני שאשדוד צימקה, בהתקפה או שתיים לפני יוסי בניון היה במצב לכבוש את השלישי. הוא קצת התברבר עם הכדור ומבלבול בהגנה שלנו ספגנו".

יוסי בניון שחקן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
מתרכז בלהישאר בליגה. יוסי בניון/יוסי ציפקיס

"אנחנו צריכים שלא הכול יילך בכוח, שהדברים יילכו חלק ונוח יותר. אני מזכיר שהתחלתי את הקדנציה עם חמש נקודות במקום האחרון ואני מאמין שהדברים התייצבו. הייתה לנו בעיה התקפית ועבדנו על זה הרבה במהלך השבוע. צריך עוד סבלנות בפעולה האחרונה, לא ליישר לבצע את הדברים אלא להרים את הראש ובסוף זה בא. אני לא מכיר מחשבה אחרת חוץ מפלייאוף עליון, חסר לנו עוד שחקן אחד בהתקפה. חסר לנו אולי עוד שחקן בסגל כי שחררנו שחקנים. אני מקווה שנוכל להביא חיזוק שיהיה רענון, יש עייפות ויש צהובים מצטברים".

לקראת המשך העונה אמר קלינגר: "הכול פתוח, אבל לא תשמעו ממני הצהרות. אנחנו צריכים לעשות איזה רצף מסוים כדי לסגור את הפער מהפלייאוף העליון וזה פער לא קטן בשישה משחקים. אתה מדבר פה עם ניר, מה שיש לי להגיד לאלי אוחנה ומשה חוגג, אני אגיד ואני אקבל כל החלטה שלהם".

על התקרית בה איינבינדר הלך לריב עם מישהו ביציע וקלינגר עצר אותו: "הוא הלך לתת נשיקה למישהו ואני אמרתי לו שאין זמן, אני לא חושב שזה היה בעצבים. תפסתי אותו ובוא נגיד שזו הייתה נשיקה לאחד האוהדים. יש לנו משחק סופר קשה ביום שבת נגד בני יהודה בחוץ, אנחנו צריכים ללחוץ על הדוושה עכשיו, אין אפשרות אחרת".

יוסי בניון: "מה שחשוב זה שניצחנו והשגנו שלוש נקודות יקרות מאוד כדי לברוח מהתחתית. אני לא זוכר מתי הפעם האחרונה בה פתחתי בהרכב, אולי כשהייתי בפתח תקוה. אמנם לא כבשתי, אבל אני שמח שניצחנו. התוצאות האחרונות הוסיפו קצת לחץ".

על המשחק עצמו אמר קפטן נבחרת ישראל לשעבר: "עשינו טעויות ונתנו להם הרגשה שהם יכולים לחזור למשחק ב-0:2. אני שמח שידענו לצאת מזה, לכבוש את השלישי ולגמור את המשחק. לחצנו וגרמנו לדברים לקרות. כך אנחנו צריכים לעלות, ללחוץ מההתחלה וכך אנחנו צריכים לשחק בכל משחק. מה שמעניין אותי כרגע זה לברוח מהתחתית. אם היינו מפסידים היום, יכולנו למצוא את עצמנו בתחתית. מה שמעניין אותי כרגע זה להישאר בליגה".

עוד באותו נושא

בית"ר ירושלים התרחקה מהתחתית עם 1:4 על מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
ניר קלינגר מאמן בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
פירגן לשחקניו. ניר קלינגר/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully